Logon til FamilySearch.org
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Logon til FamilySearch.org
Jeg får denne fejl når jeg trykker på de to modsatrettede pile i navnefeltet: Error connecting to FamilySearch servers. Please verify your user account name and password. If the problem persists, please check your Internet connection or the Familysearch.org website might be Unavaible.
Når jeg går direkte til Familysearch.org kan jeg fint logge on. Når jeg går ind i Legacy, Personinformation og trykker på FamilySearch ID, så bliver jeg også fint logged on.
Er der nogen der har samme oplevelse?
Venlig hilsen
Frode Pedersen
Når jeg går direkte til Familysearch.org kan jeg fint logge on. Når jeg går ind i Legacy, Personinformation og trykker på FamilySearch ID, så bliver jeg også fint logged on.
Er der nogen der har samme oplevelse?
Venlig hilsen
Frode Pedersen
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5032
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Du skriver i din underskrift, at du har Legacy 7.5. Det er vel ikke rigtigt, da jeg ikke mener, at man kunne gå direkte til FS fra 7.5.
Så lad lige vide, hvad der er korrekt?
Så lad lige vide, hvad der er korrekt?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Hej Anne Marie.
Jeg kører Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10.
Det er længe siden jeg har været i dette Forum. Jeg skal lige finde ud af hvor denne automatiske tilføjelse kommer fra.
Jeg kører Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10.
Det er længe siden jeg har været i dette Forum. Jeg skal lige finde ud af hvor denne automatiske tilføjelse kommer fra.
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Signatur er nu rettet.
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5032
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
OK, jeg troede, at du muligvis ikke var på seneste version, da den besked du får, tidligere vistes ved manglende opdatering af Legacy.
Så vil jeg tro, at du lige skal teste dit login under Valg > Tilpas > 8. Vis > 8.13 Klik på knappen Vælg, hvor der skal søges Hints fra Under FamilySearch kan du teste login.
Så vil jeg tro, at du lige skal teste dit login under Valg > Tilpas > 8. Vis > 8.13 Klik på knappen Vælg, hvor der skal søges Hints fra Under FamilySearch kan du teste login.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Jeg retted PW i 8.13 og test af login lykkedes så. Men det ændrede ikke problemet ved tryk på de modsatrettede pile.
Er der et andet sted, hvor PW skal rettes?
Er der et andet sted, hvor PW skal rettes?
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5032
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Virker det, når du søger via fanen Søg > ikonet FamilySearch?
Har du lukket Legacy og genstartet din PC efter du har rettet passwd?
Det virker, som det skal hos mig, så funktionen er i orden. Jeg mistænker, at det måske kan være din antivirus/firewall, der blokerer et eller andet...
Har du lukket Legacy og genstartet din PC efter du har rettet passwd?
Det virker, som det skal hos mig, så funktionen er i orden. Jeg mistænker, at det måske kan være din antivirus/firewall, der blokerer et eller andet...
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Jeg har prøvet via fanen Søg > ikonet FamilySearch, det virker heller ikke. Genstart af PC'en hjalp ikke.
Antivirus/firewall? Måske, jeg har ikke haft problemer med dem før og jeg ved ikke, hvad jeg kan gøre i den forbindelse.
Jeg tænker, at fordi PW'et indeholder et specialtegn, så bliver det måske forvansket undervejs?
Er der noget med, at Legacy gemmer noget i en eller anden USR fil?
Har du prøvet at skifte PW?
Antivirus/firewall? Måske, jeg har ikke haft problemer med dem før og jeg ved ikke, hvad jeg kan gøre i den forbindelse.
Jeg tænker, at fordi PW'et indeholder et specialtegn, så bliver det måske forvansket undervejs?
Er der noget med, at Legacy gemmer noget i en eller anden USR fil?
Har du prøvet at skifte PW?
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Måske skulle man prøve at ændre PW således at karakter-antallet ikke er det samme. Så kan man se, om det slår igennem når Legacy laver logon. Det ville jo være smart, hvis Legacy kunne vise PW'et i stedet for bare et antal stjerner.
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5032
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
frode44@gmail.com skrev:Er der noget med, at Legacy gemmer noget i en eller anden USR fil?
Har du prøvet at skifte PW?
Jo, Legacy gemmer .usr-filer, men i dette tilfælde mener jeg, at PW er gemt hos FamilySearch. Jeg skifter jævnligt password og har ikke haft problemer med det.
Jeg kan desværre ikke give dig en nærmere forklaring på, hvad der kan være galt, så jeg må henvise dig til den amerikanske support@legacyfamilytree.com
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Det må jeg prøve.
Tak for hjælpen.
Tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Hej Anne Marie.
Legacy Family Tree Support foreslår, at jeg reinstallerer Legacy, se nedenstående. Men danske brugere får Legacy fra hjemmesiden http://www.legacydansk.com/?page=downloadLegacy, så det vil jo være imod danske anbefalinger. Og får jeg så en amerikansk version, der ikke forstår dansk? Og reinstallationen indebærer også noget security, som jeg ikke forstår.
Hvad anbefaler Legacydansk?
Venlig hilsen
Frode
There may be a problem with the Legacy Family Search interface. Lets try re-installing Legacy and Legacy Family Search.
With Legacy closed browse on your computer to Documents>Legacy Family Tree>_AppData and delete the entire _AppData folder. This will reset any customized settings so you will need to redo those.
Next browse to Documents>Legacy Family Tree>Legacy FS and delete the entire Legacy FS folder.
Next browse to C-Drive>Program Files(X86)>Legacy9 and delete the entire Legacy9 folder. Once Legacy 9 is deleted you can download the latest build of Legacy 9 from the following site:
http://www.LegacyFamilyTree.com/Downloa ... Deluxe.asp
When you download/install disable all anti-virus/security software and when you go to install browse to your downloads folder, right click the legacy9setup.exe file and choose run as administrator. Does the problem still occur?
If the problem still occurs set each of the Legacy applications as allowed in your anti-virus/security software and set each of them to run as administrator. Here is a guide on how to do this:
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-01060
Legacy Family Tree Support foreslår, at jeg reinstallerer Legacy, se nedenstående. Men danske brugere får Legacy fra hjemmesiden http://www.legacydansk.com/?page=downloadLegacy, så det vil jo være imod danske anbefalinger. Og får jeg så en amerikansk version, der ikke forstår dansk? Og reinstallationen indebærer også noget security, som jeg ikke forstår.
Hvad anbefaler Legacydansk?
Venlig hilsen
Frode
There may be a problem with the Legacy Family Search interface. Lets try re-installing Legacy and Legacy Family Search.
With Legacy closed browse on your computer to Documents>Legacy Family Tree>_AppData and delete the entire _AppData folder. This will reset any customized settings so you will need to redo those.
Next browse to Documents>Legacy Family Tree>Legacy FS and delete the entire Legacy FS folder.
Next browse to C-Drive>Program Files(X86)>Legacy9 and delete the entire Legacy9 folder. Once Legacy 9 is deleted you can download the latest build of Legacy 9 from the following site:
http://www.LegacyFamilyTree.com/Downloa ... Deluxe.asp
When you download/install disable all anti-virus/security software and when you go to install browse to your downloads folder, right click the legacy9setup.exe file and choose run as administrator. Does the problem still occur?
If the problem still occurs set each of the Legacy applications as allowed in your anti-virus/security software and set each of them to run as administrator. Here is a guide on how to do this:
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-01060
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5032
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Du skal bare bruge den danske download side i stedet for. Det er ikke altid, at Support-folkene er opmærksomme på, hvor spørgeren er fra.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
- frode44@gmail.com
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: fre 31-12-2010 09:35
- Geografisk sted: Bjæverskov
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Hej Anne Marie
Efter mange forsøg med reinstallationer og rettelser i diverse sikkerhedsopsætninger, så er fejlen fundet: det var et kendt problem i forbindelse med specialtegn i FS password:
Yes, special characters in the Family Search password have been known to cause problems with Legacy Family Search.
Efter mange forsøg med reinstallationer og rettelser i diverse sikkerhedsopsætninger, så er fejlen fundet: det var et kendt problem i forbindelse med specialtegn i FS password:
Yes, special characters in the Family Search password have been known to cause problems with Legacy Family Search.
Venlig hilsen
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
Frode
Legacy Deluxe 9.0.0.339 + Windows 10
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5032
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Logon til FamilySearch.org
Ok, godt det blev løst.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.443 + Windows 11)
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster