LegacyCloud er nu idrift igen på den nye server...

Få hjælp til import og eksport af data fra GEDCOM og andre filer.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 4357
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

LegacyCloud er nu idrift igen på den nye server...

Indlægaf Anne Marie H » tors 13-06-2019 19:06

Så er den nye server online, og LegacyCloud virker igen. Da der jo har været en længere pause, er det en god ide straks at lave en ny sikkerhedskopi i LegacyCloud, MEN husk, at LegacyCloud ikke er tænkt som din primære sikkerhedskopi (specielt fordi du ikke kan lave sikkerhedskopi af medier). LegacyCloud er blot tænkt som en ekstra mulighed for forsikring, hvis din PC går ned, så husk også at lave sikkerhedskopier på eksterne medier, f.eks. en USB eller en anden cloud-løsning som f.eks. Dropbox eller OneDrive.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.301 + Windows 10)

PMoeskær
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 09-05-2019 15:41
Geografisk sted: Hillerød
Kontakt:

Re: LegacyCloud er nu idrift igen på den nye server...

Indlægaf PMoeskær » tors 13-06-2019 19:49

Det lyder rigtig dejligt, så kan jeg endelig komme i gang og måske få lov til at betale for 9 de luxe.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 4357
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: LegacyCloud er nu idrift igen på den nye server...

Indlægaf Anne Marie H » tors 13-06-2019 23:09

De to ting har ingen sammenhæng.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.301 + Windows 10)


Tilbage til "Import og eksport af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst