FamilySearch synkroniserings fejl

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

peterrm
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 19-10-2016 17:15
Kontakt:

FamilySearch synkroniserings fejl

Indlægaf peterrm » tirs 08-11-2016 11:40

Når jeg synkroniserer Legacy med FamilySearch får jeg en fejl der blokerer funktionen:
Access Violation at address 00752C45 in module 'LegacyFS.exe'. Read of address 0000000C.

Jeg kører Legacy 8 (8.0.0.556) på Windows 10. Samme fejl kommer både på min stationære Pc og på min bærbare.
På den bærbare har jeg lige slettet Legacy 8 incl. alle mapper og data. Efter ny installationen er fejlen uændret.

Jeg har brugt FamilySerch synkroniseringen meget i flere år uden problemer. Det må være kommet efter sidste Legacy 8 opdatering.
Nogen løsning?

Venlig hilsen Peter Møller

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5172
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: FamilySearch synkroniserings fejl

Indlægaf Anne Marie H » tirs 08-11-2016 13:13

Du skriver, at du har Legacy 8.0.0.556 - og det er ikke seneste version, den hedder 8.0.0.573 - og den version er specifikt udsendt, fordi den løser det problem, du beskriver.

FamilySearch ændrede deres programmeringskode i sidste uge, og Legacy blev opdateret for at imødegå den fejl, der - som du beskriver - gav problemer med forbindelsen mellem Legacy og FamilySearch.

Så for at undgå ærgelser som denne i fremtiden,så kan vi anbefale, at man tjekker, at man har seneste version!
Det ser man på fanen Startside, hvor det altid er angivet, om der er en ny opdatering. Sæt Legacy til at åbne på Startside

Det gøres under Valg > Tilpas > 1. Generelle indstillinger > 1.1 Visning, der skal åbnes ved programstart

Der er mange gode links og informationer at hente på Startsiden, herunder bl.a. også et felt til påmindelse om fødselsdage m.m.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst