Hej
Vi har lige et problem med tilføj begivenheder.
Så får vi Run-time error 3021, der er ingen aktuel post.
Jeg har set at 3021 fortæller det er "Jet Service pack",
hvordan retter vi det. Vi har opdateret og kørt Filvedligeholdelse uden resultat.
Fejl 3021
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- Arne Leismann
- Indlæg: 168
- Tilmeldt: søn 24-07-2005 08:06
- Geografisk sted: Nørresundby
- Kontakt:
Fejl 3021
Mange hilsner
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Fejl 3021
Når det kommer noget med Jet Service Pack, så er det en Windows-fejl. Hvilken version af Windows bruges der?
Søg efter "Jet Service Pack" på Google, så kommer der flere løsningsmuligheder, alt efter hvilken Windows-version, der er tale om.
Søg efter "Jet Service Pack" på Google, så kommer der flere løsningsmuligheder, alt efter hvilken Windows-version, der er tale om.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
- Arne Leismann
- Indlæg: 168
- Tilmeldt: søn 24-07-2005 08:06
- Geografisk sted: Nørresundby
- Kontakt:
Re: Fejl 3021
Hej. Vi prøver at finde ud af det. Tak for svaret.
Mange hilsner
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: tirs 28-05-2019 08:28
- Kontakt:
Re: Fejl 3021
Jeg har for et par dage siden skrevet et spørgsmål her. Det er bu fjernet, uden at jeg har fået svar ?
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Fejl 3021
frits jensen skrev:Jeg har for et par dage siden skrevet et spørgsmål her. Det er nu fjernet, uden at jeg har fået svar ?
Jeg har faktisk svaret dig, at du skal sende den fil, du har problemer med, til mig. Så gør venligst det, så skal jeg tjekke og se, om vi kan få fundet ud af, hvorfor du ikke kan åbne den specifikke fil.
At dit spørgsmål og mit svar er forsvundet skyldes, at man har flyttet hele den danske hjemmeside til en ny server og i den forbindelse brugt en backup til at gendanne. I den forbindelse er de spørgsmål og svar, der er kommet siden man lavede backup'en og til det tidspunkt gendannelsen fandt sted, desværre blevet slettet.
Der kan være andre spørgsmål fra brugerne, der er forsvundet i processen. I så fald bedes man skrive sit spørgsmål igen.
Vi beklager ulejligheden.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: tirs 28-05-2019 08:28
- Kontakt:
Re: Fejl 3021
Hej Anne Marie
Vi har nu igen til morgen sendt til den tidligere oplyste emailadresse .- Men vi kan ikke verificere den eftersom vores opslag samt dit svar er slettet
Men vi har bedt om kvittering for modtagelse og læsning . men modtager ikke nogen kvittering. Så kan du venligst skrive din emailadresse igen . så vi kan dobbelttjekke at vi sender til den korrekte email adresse - da vi burde få en kvittering for levering til Gmail mailserveren
MVH
Frits Jensen
Vi har nu igen til morgen sendt til den tidligere oplyste emailadresse .- Men vi kan ikke verificere den eftersom vores opslag samt dit svar er slettet
Men vi har bedt om kvittering for modtagelse og læsning . men modtager ikke nogen kvittering. Så kan du venligst skrive din emailadresse igen . så vi kan dobbelttjekke at vi sender til den korrekte email adresse - da vi burde få en kvittering for levering til Gmail mailserveren
MVH
Frits Jensen
Tilbage til "Indtastning og registrering af data"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster