Efter sidste opdatering har jeg ikke kunnet integrere med Familysearch.
Når jeg forsøger får jeg en fejlmeddelelse: Se vedhæftede skærmdump.
Jeg er sikker på at både login navn og kode er rigtigt.
fejl ved brug af Familysearch
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- steenmp
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:37
- Geografisk sted: Boring, 8763 Rask Mølle
- Kontakt:
fejl ved brug af Familysearch
- Vedhæftede filer
-
- Skærmbillede 2019-04-24 13.38.36.png
- (5.32 KiB) Ikke downloadet endnu
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
FamilySearch har igen, igen ændret deres søgefunktion, og det er rettet til i seneste opdatering, der hedder 9.0.0.295, som jeg kan se, at du har opdateret til. Jeg går ud fra, at du har tjekket, at der stadig er flueben ved Valg > Tilpas > Generelle indstillinger > 1.8.?
Er der det, så vil jeg tro, at der er sket en fejl i forbindelse med download af opdateringen, og du bør køre opdateringen igen. Og derefter genstarte din PC.
Er der det, så vil jeg tro, at der er sket en fejl i forbindelse med download af opdateringen, og du bør køre opdateringen igen. Og derefter genstarte din PC.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
- steenmp
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:37
- Geografisk sted: Boring, 8763 Rask Mølle
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
Fluebenet er der.
Desværre har det ikke hjulpet at køre opdateringen igen. Jeg får stadig fejlen.
Desværre har det ikke hjulpet at køre opdateringen igen. Jeg får stadig fejlen.
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
Jeg må så henvise dig til FamilySearch customer service, da det er der, fejlen ligger. Jeg har brugt Legacy FamilySearch mange gange siden opdateringen og ikke fået fejlmeddelelse. Der er heller ingen fejlmeldinger kommet ind via den internationale testgruppe.
Jeg tænker på, om det evt. kan være din antivirus, der spiller ind hos dig. Det er da et forsøg værd, og hvis ikke det løser problemet, så er det FamilySearch, du skal have fat i.
Jeg tænker på, om det evt. kan være din antivirus, der spiller ind hos dig. Det er da et forsøg værd, og hvis ikke det løser problemet, så er det FamilySearch, du skal have fat i.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
- steenmp
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:37
- Geografisk sted: Boring, 8763 Rask Mølle
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
Tak for svaret.
Det må jeg så prøve.
Jeg kan fint logge ind på Familysearch på normal vis, bare ikke gennem Legacy?
Det må jeg så prøve.
Jeg kan fint logge ind på Familysearch på normal vis, bare ikke gennem Legacy?
- steenmp
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:37
- Geografisk sted: Boring, 8763 Rask Mølle
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
Jeg har lige opdaget noget underligt.
Jeg kan fint logge på Familysearch med Microsoft Edge, men når jeg bruger Chrome står der "Your account has been locked temporarily. Please try again later."
Jeg kan fint logge på Familysearch med Microsoft Edge, men når jeg bruger Chrome står der "Your account has been locked temporarily. Please try again later."
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
jeg bruger altid Chrome og har ikke oplevet det problem, du beskriver.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
- steenmp
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:37
- Geografisk sted: Boring, 8763 Rask Mølle
- Kontakt:
Re: fejl ved brug af Familysearch
Nu ser det ud til, at det virker som det skal.
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster