Mit køb af brugermanual til Legacy 9

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Hans_Erik_Bork
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 04-02-2019 11:14
Geografisk sted: Hundested
Kontakt:

Mit køb af brugermanual til Legacy 9

Indlægaf Hans_Erik_Bork » tirs 05-02-2019 22:37

Jeg har arbejdet med Leacy gennem flere år on og off. Det er et fantastisk program til slægtsforskning.
Jeg er nu kommet så langt, så jeg jeg vil lægge min forskning på internettet. Jeg anvender TNG.

Jeg bestemte mig for at købe brugermanualen til Legacy. Den koster kun kr. 60,00. Det syntes jeg var meget billigt.
Da jeg modtog brugermanualen kiggede jeg lidt i pdf filen. Jeg blev virkelig overrasket over, hvor velskrevet den er. Der er nogle virkelige flotte illustrationer om hvordan du udfører forskellige opgaver.
Jeg bestemte mig for at udskrive de 256 sider på min printer. Resultatet er blevet meget flot.

Jeg vil gerne anbefale alle at købe brugermanualen. Du vil ikke fortryde det. Hvis du tror at du kender Legacy helt igennem, vil du måske opdage at det gør du ikke . Det oplevede jeg at jeg ikke gjorte 100%.

Som sagt er prisen kun kr. 60,00. Det er meget billigt. Jeg ville gerne have betalt noget mere. Tænk på at hvis du skal købe en bog koster den meget mere.
Det er efter min mening en kæmpe fordel at eje brugermanualen, så overvej grundigt om det ikke var en ide at købe brugermanualen.

For god ordens skyld vil jeg lige indskyde at jeg ikke har nogen tilknytning til Legacy eller forfatteren til brugermanualen.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Mit køb af brugermanual til Legacy 9

Indlægaf Anne Marie H » tirs 05-02-2019 23:56

Tak for den fine anmeldelse :D

Det er jeg meget glad for at høre.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster