Kan ikke få vist stednavne efter datoer

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Valbjørn
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 31-08-2014 19:26
Geografisk sted: Skanderborg
Kontakt:

Kan ikke få vist stednavne efter datoer

Indlægaf Valbjørn » søn 31-08-2014 19:50

Hvor kan jeg sætte en indstilling, at jeg gerne vil have stednavne med efter datoer, når jeg laver et efterslægtstræ.
Når jeg er inde i rapportvalg/Inkluder, så er mange af felterne inaktive, så jeg ikke kan sætte flueben.
Jeg mener at jeg tidligere har haft det sat til, men nu kan jeg ikke finde det igen.
Hilsen Laila

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Kan ikke få vist stednavne efter datoer

Indlægaf Anne Marie H » søn 31-08-2014 22:30

Valbjørn skrev:Hvor kan jeg sætte en indstilling, at jeg gerne vil have stednavne med efter datoer, når jeg laver et efterslægtstræ.
Når jeg er inde i rapportvalg/Inkluder, så er mange af felterne inaktive, så jeg ikke kan sætte flueben.
Jeg mener at jeg tidligere har haft det sat til, men nu kan jeg ikke finde det igen.
Hilsen Laila


Mener du en efterslægtstavle, der findes under Rapporter > Tavlerapporter? I så fald kommer stednavnene med, uden at at du skal foretage dig noget...
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Valbjørn
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 31-08-2014 19:26
Geografisk sted: Skanderborg
Kontakt:

Re: Kan ikke få vist stednavne efter datoer

Indlægaf Valbjørn » søn 31-08-2014 23:03

amh skrev:
Valbjørn skrev:Hvor kan jeg sætte en indstilling, at jeg gerne vil have stednavne med efter datoer, når jeg laver et efterslægtstræ.
Når jeg er inde i rapportvalg/Inkluder, så er mange af felterne inaktive, så jeg ikke kan sætte flueben.
Jeg mener at jeg tidligere har haft det sat til, men nu kan jeg ikke finde det igen.
Hilsen Laila


Mener du en efterslægtstavle, der findes under Rapporter > Tavlerapporter? I så fald kommer stednavnene med, uden at at du skal foretage dig noget...


Jeg har på et tidspunkt taget det fra, så det ikke fyldte så meget i boksene, men nu er punkterne inaktive, så jeg kan ikke vælge dem.
Vedhæftede filer
rapportfejl Legacy.jpg
(243.96 KiB) Downloadet 118 gange

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 01-09-2014 09:29

Hvilket punkt er det, du ønsker at markere, og som nu er inaktivt?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Valbjørn
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 31-08-2014 19:26
Geografisk sted: Skanderborg
Kontakt:

Indlægaf Valbjørn » man 08-09-2014 17:51

amh skrev:Hvilket punkt er det, du ønsker at markere, og som nu er inaktivt?


Jeg vil gerne have stednavnet til at stå bagefter f.eks. fødsels-/dødsdatoen, men ved ikke hvilket punkt der kan udløse det.
Det der undrer mig meget er, at det kun er vielsesdato og inkluder svigerforældre + ID-numrene der er aktive, så jeg kan sætte flueben.

Lige nu er jeg nødt til at eksportere en Gedcom-fil over i MyHeritage for at kunne danne et diagram med disse oplysninger.


Hilsen Laila
Vedhæftede filer
Image 1.jpg
Image 1.jpg (61.02 KiB) Vist 9776 gange

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 08-09-2014 23:14

Så vidt jeg kan se, skal du bare gøre felterne bredere, så der er plads til teksten.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster