Legacy 8.0.0.427 Rapport Efterslægt (Ganerelle/Forskning/Med

Få hjælp til opsætning og udskrift af rapporter.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Legacy 8.0.0.427 Rapport Efterslægt (Ganerelle/Forskning/Med

Indlægaf jfh » søn 18-05-2014 18:09

Legacy ver 8.0.0.427 de Luxe (seneste opdatering)

Jeg har oprettet en rapport (Personerne er oprettet til testen) under: Rapport: Bøger / Efterslægt.
Sideopsætning/afsnitsindrykning er i alle valgmuligheder sat til 0.
Rapportmellemrum er i alle valgmuligheder sat til 3/4.
Alle personer, der indgår, har indkodet tekst i Generelle, Forskning og Medicinske notater.
De notater (angivet med "flueben"), der ønskes medtaget i rapporten, fremgår af "boksen", der er indsat i rapporten - se vedhæftede Fil, hvor det med pile og tekst påpeges, hvor det halter.

Den rapport, som Legacy leverer, er ganske enkelt ikke anvendelig.

Jeg har ikke foretaget test under Efterslægtsfortælling (her er andre problemer) eller under Slægtsbogcenter.
Det er ingen trøst, at en tilsvarende rapport i ver. 8.0.0.425, er endnu værre.

Jeg må tilstå, at jeg er ved at blive noget træt i hovedet. De samme problemer - i bund og grund de samme - var i Legacy ver 7 gennem hele dens "levetid", desuagtet problemet var fejlmeldt. Også i sidste version. Jeg havde et håb om, at fejlen var rettet i forbindelse med omskrivningen af programmet til det nuværende ver. 8. Men ak! det fortsætter.

Legacy er et udmærket program, når man bruger det på eens egen maskine, formentlig også hvis man vælger at lægge sine data på nettet (jeg har ingen intention i den retning). Men når det kommer til udskrifter, dumper Legacy med et brag.

Jeg har et håb om, at Legacy snart tager sig sammen. Indrømmet, det er hårde ord, men det måtte ud.

Mvh
Jørgen
Vedhæftede filer
Niels Hansen 18-06.2014 (100).JPG
(69.87 KiB) Downloadet 110 gange

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » søn 18-05-2014 20:48

Jeg kan i hvert fald se, at du mangler fluebenene ved såvel Forskning som Medicinsk. Når du ikke har markeret disse, så komme de informationer, du har skrevet under disse to faner naturligvis ikke med.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Indlægaf jfh » søn 18-05-2014 23:33

amh skrev:Jeg kan i hvert fald se, at du mangler fluebenene ved såvel Forskning som Medicinsk. Når du ikke har markeret disse, så komme de informationer, du har skrevet under disse to faner naturligvis ikke med.




Nej, det er jeg enig med dig i f.s.v.a. forældrene. Men jeg har jo ikke ønsket hverken "forskningsnotater" eller "medicinske notater" under forældrene.

Med de "flueben" som jeg har sat, er meningen: 1) "Generelle notater" skal med under forældrene, 2) "forskningsnotater" skal med under børnene og deres ægtefæller.

Det er i mit hoved helt ulogisk, at under barnet medtages "forskningsnotater" (som ønsket og afmærket), men under barnets ægtefælle medtages "generelle notater" (det skal være "forskningsnotater", altså det samme som dennes ægtefælle).

Jeg har testet andre konstellationer end den som fremgår af den vedhæftede fil. Det tegner det billede, AT det "flueben", der sættes under forældreægtefællen (i det her tilfælde Karen Pedersdatter) bestemmer, hvilke notater ("Generelle", "Forskning" eller "Medicinsk"), der vises under børnenes ægtefæller, uanset hvilken markering man foretager f.s.v.a. børns notater.

Meget firkantet skal det være således: Et "flueben" under "børns notater" skal være ens gældende både for barnet og dets ægtefælle.

Mine hårde ord er ikke møntet på hverken dig eller nogen anden i dette forum, men alene møntet på Legacy i USA.

Det er forståeligt, at der kan opstår fejl, når man skriver programmet om. Men det er ikke forståeligt, at en fejl, som har været kendt i meget lang tid i den tidl. version, bliver ført videre i den nye version. Sådan noget gør mig træt i hovedet og derfor mine ord om, at Legacy nu må se at tage sig sammen.

Du må gerne viderebringe mine ord til de gode folk på den ansen side af Atlanten

Mvh/Jørgen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 19-05-2014 01:22

Jeg misforstod det første indlæg, beklager. Jeg har så testet, som du beskriver dit ønske, og jeg får notaterne korrekt med under børnene!

Du skal være opmærksom på, at du jo kun får disse notater med under børnene, hvis de ikke er gift eller får børn! Notaterne vil ikke stå to steder.
Vedhæftede filer
boern_notater.jpg
(132.25 KiB) Downloadet 91 gange
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Indlægaf jfh » man 19-05-2014 22:40

amh skrev:Jeg misforstod det første indlæg, beklager. Jeg har så testet, som du beskriver dit ønske, og jeg får notaterne korrekt med under børnene!

Du skal være opmærksom på, at du jo kun får disse notater med under børnene, hvis de ikke er gift eller får børn! Notaterne vil ikke stå to steder.



Jeg er enig med dig i, at notater ikke skal medtage to steder, og det er faktisk det, jeg forsøger at undgå i min kommende slægtsbog.

Jeg fastholder, at der er fejl i programmet.

Undskyld. Jeg har ikke forklaret fejlen godt nok. Det vil jeg forsøge at råde bod på.

1) Til den første fil (Niels Hansen 18-05-2014) skal tilføjes, at under "valgmuligheder for efterslægtsrapport" har jeg afmærket: a) een generation og b) alle personer.

2) Jeg vedhæfter med dette indlæg en ny fil (Niels Hansen 19-05-2014). Her er afmærket: a) tre generationer og b) alle personer.

Alle indstillingerne under "rapportvalg" / "Notater" er de samme som i filen Niels Hansen 18-05-2014. ("Generelle notater"

under forældre samt "forskningsnotater" under børn). Jeg har ændret på "afsnitsindstillinger", så det illustrerer, at man skal være påpasselig med at "købe elastik i metermål". ( 1 cm kan være det samme som 1,5 cm). Derudover har jeg for oversigtens skyld, slettet 2 af børnene.

Sammenlignes de to filer, ses fejlen tydeligt. Notater vises forkert ved ægtefæller til børn af den sidste (yngste) generation i udskriften (altså ikke at misforstå med den sidste (yngste) generation i slægtsdatabasen).

Filen Niels Hansen 18-05-2014: Troels, Maren og Elisabeth er børn af den sidste generation i rapporten. (Da rapporten kun omfatter 1 generation, er deres forældre både 1. generation og sidste generation). Notater ved deres respektive ægtefæller er forkerte. Det skal være "Forskning notater"). Det er rapporten, man må forholde sig til, og her er de IKKE forældre. Altså her skal "flueben" under "børns notater" benyttes.

Filen Niels Hansen 19-05-2014: Peter Antonsen er barn i sidste generation i dette udtræk (Barn i 3. generation). Notaterne ved Peter Antonsen ("Forskningsnotat") er korrekt, for det har jeg valgt. Notater ved hans ægtefælle, Pernille Sørensen, er forkert. (det skal være "Forskning notater" - IKKE "Generelle notater"). Peter Antonsen og Pernille Sørensen er IKKE forældre i denne situation.

Notaterne under generation 2, filen Niels Hansen 19-05-2014 (Maren Nielsdatter/Jens Rasmussen) er korrekte. Maren Nielsdatter og Jens Rasmussen er børn, men også forældre ifølge udskriften. "Forældre-fluebenet" undertrykker "fluebenet" i "børns notater". I samme afsnit er det korrekt, at der ingen notater er under datteren Julie Rasmussen. Hun er jo sammen med Anton Jensen forældre ifølge afsnit 3

Jeg skal tilføje, at der i slægtsdatabasen er en 4. generation., Jeg har valgt kun at medtage tre generationer for at vise, at det

er i den sidste generation i udtrækket, der er fejl.

Altså: Ved børn af forældre i den sidste (yngste) generation i rapporten - i filen Niels Hansen 19-05-2014, 3. generation - (vælges kun 1 generation, vil første generation også være sidste generation) skal notater følge afmærkningen ("flueben") for "Barns notater" gældende for både børnene og deres respektive ægtefælle.

Jeg håber, jeg har beskrevet det godt nok.
----
Da jeg for vel nok for 2 år siden fejlmeldte ver.7 for samme fejl, blev jeg spurgt: "hvorfor benytter du efterslægtsrapport med een generation"? Jeg skal gerne svare igen. Først lige oplysning om, at jeg benytter "notater" til alle de oplysninger, som andre registrerer under begivenheder. Det har været mit valg, og det fungerer fint for mig.

Jeg opretter slægtsbogen i "slægtsbogcenter":
1. første generation
2. eks. 2 sider til oversigtstavle/billeder/tekst eller andet
3. anden generation
o.s.v.
På den måde kan man indføje sider mellem de enkelte generationer og samtidig få sidenummer, index mv. til at passe.

I første generation er der eks. 5 børn, hvoraf det ene er personen i den "direkte linie" til nuværende slægt. For den person og ægtefællen er der typisk en del notater. De flyttes til "forskningsnotater". Evt. en henvisningskommentar i "Medicinske notater" (overskrift skal selvfølgende rettes) Derfor ingen notater for disse personer under første generation
I anden generation foretages det samme med den person, der er i den "direkte linie" og dennes ægtefælle - og så fremdeles.

Ved at sætte "fluebenene" rigtigt, kan man undgå, at notater ved personer i "den direkte linie" kommer med to gange.

Det forudsætter 1) at efterslægtsrapporten kun omhandler 1 generation (og dennes børn) samt 2) at "flueben" også giver det resultat, som er meningen. (Der går jo "koks i systemet", når man med "flueben" tilkendegiver ønske om "forsknings notater" og man så ved ægtefællen får "Generelle notater"), og 3) at margin og afsnitsindrykning fungerer.
---
Hvis Legacy kan finde ud af at rette programmet, kan jeg finde ud af at etablere slægtsbogen. Kan Legacy ikke finde ud af det, må jeg jo ty til den slidsomme løsning med at konvertere materialet til word-format óg tilrette manuelt.

Jeg håber ovenstående er nok "krudt" til at overbevise de gode folk på den anden side af Atlanten.

mvh/Jørgen
Vedhæftede filer
Niels Hansen 19-05-2014.jpg
(83.15 KiB) Downloadet 88 gange

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 19-05-2014 23:51

Først skal du overbevise mig, og det er ikke sket endnu 8)

Jeg har nu testet igen med efterslægtsbog med én (1) generation og alle personer, og resultatet er det samme! Såvel Forskningsnotater som Medicinske notater kommer med for børnene. Både for børn, der dør uden efterkommere og for børn, der har efterkommere.
Vedhæftede filer
Valg_eftersl.jpg
(189.03 KiB) Downloadet 79 gange
RapportValg_eftersl.jpg
(179.82 KiB) Downloadet 86 gange
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Indlægaf jfh » tirs 20-05-2014 13:46

amh skrev:Først skal du overbevise mig, og det er ikke sket endnu 8)

Jeg har nu testet igen med efterslægtsbog med én (1) generation og alle personer, og resultatet er det samme! Såvel Forskningsnotater som Medicinske notater kommer med for børnene. Både for børn, der dør uden efterkommere og for børn, der har efterkommere.



Jeg synes ellers, jeg gjorde mig megen umage.

I udskriften med 1 (en) generation og indstillinger, som du har vedhæftet:

Det er ikke datter/søn's notater, der er forkerte. De styres korrekt af det "flueben", der sættes under "børns notater"

Det er datter/søn's respektive ægtefælle's notater, der er forkerte.

Som det er nu (ver. 8.0.0.427) styres datter/søn' respektive ægtefælle's notater af det "flueben", der sættes ved svigermor (ægtefællen, i 1. generation).

Efter min bedste overbevisning, er det ikke rigtigt.

I hvert fald ikke, hvor der udskrives 1(en) generation. Her bør "fluebenet" under "børns notater" gælde både for børnene og deres respektive ægtefæller.

Venlig hilsen
Jørgen

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » tirs 20-05-2014 15:31

Jeg har testet på dette og fundet en omvej. Men der er ting jeg ikke kan forstå med hensyn til teksten. Jeg kan se at i udskriften står der 'Generelle notater'. Legacy standard angiver kun 'Notater'.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Indlægaf jfh » tirs 20-05-2014 21:40

baertel skrev:Jeg har testet på dette og fundet en omvej. Men der er ting jeg ikke kan forstå med hensyn til teksten. Jeg kan se at i udskriften står der 'Generelle notater'. Legacy standard angiver kun 'Notater'.




Du har ret. Legacy standard er "Notater", "Forskningsnotater" og "Medicinske notater". Jeg erindrer, at jeg allerede, da jeg testede ver. 8.0.0.425 (den kom kort før ver. 8.0.0.427) ændrede på teksten for at vide præcist, hvilket notatfelt, det drejede sig om.

Du skriver, at du har fundet en omvej. Den vil jeg være taknemmelig for at kende.

Jeg skal ikke lægge skjul på, at netop Efterslægt med 1 (en) generation og at "flueben" under "børns notater" både gælder børnene og disses ægtefæller, har stor betydning for, om jeg
1) kan bruge slægtsbogcenter og PDF muligheden, eller
2) skal bruge slægtsbogcenter og konvertering til Word-dok og manuel tilretning.

mvh/Jørgen

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » ons 21-05-2014 00:15

Desværre er jeg ikke helt sikker på at det er en brugbar løsning, fordi nummereringen af børn er genereret af programmet og kan ikke formateres/flyttes.
Jeg har også opdaget at de udrykkede overskrifter, Børn af dette ægteskab, m.fl, rykker længere og længere ud jo flere sider der kommer til i rapporten.

Det jeg gjorde i de første forsøg var at ændre indrykningen på disse linier ved i Tekstvalg 2 at sætte ordmellemrum foran de linier som rykkede ud fra venstrekanten.
Derefter satte jeg en indrykning på 0,3 cm under sideopsætning ved Liste for børn. Det fik næsten alle afsnit til at holde venstrekant, dog er børnenummereringen uden tal.

Men uanset udfaldet af disse forsøg bør der strammes op på disse detaljer i programmet.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Indlægaf jfh » tors 22-05-2014 18:29

(Den del i mine forrige indlæg, der omhandler "flueben" i relation til børn/ægtefæller, vil jeg pt. lade ligge).

Baertel, jeg tror du med dine 2 indlæg har fat i nogent centralt mht. afsnitsindrykning m.v. - altså det, der er baggrunden for, at en slægsbog bliver truktureret, så det ikke ligner en "rodebutik".

Men først.
Opdateringer af Legacy8 er foretaget via programmets side "Legacy startside". De filer, jeg har vedhæftet tidligere i dette indlæg er på baggrund af nævnte opdatering. Ved opdateringen blev indstillinger mv (afsnitsindrykning, papirstørrelse, og retning på samme, margin og mange andre, som jeg ikke har overblik over) ændret til "standard", men en noget speciel "standard" vil jeg påstå. Men den lægger klart op til at blive rettet til noget brugbart. Men flere elementer, som du er inde på, kunne ikke flyttes. Og notater for en ægtefælle - sidst på udskriften - sejlede sin egen sø ude til venstre.

Jeg fandt ud af, at hvis man trykker på "Rapportindstillinger / Sæt" og derefter på "nulstil til Legacy-standard",kan man efterfølgende tilrette også ovennævnte felter. (Jeg vil anbefale, at man derefter gemmer sine indstillinger i "Nulstil til brugerstandard".

Jeg vedhæfter uddrag af den rapport, som det er lykkedes at få, og som tilfredsstiller mit øje. Indstillingerne for "afsnitsindrykning" er følgende: 0 - 0,5 - 0 - 1 - 1,1 - 0 (alle cm). Det er en "testfamilie", så om det holder i stor skala, kan jeg godt være usikker på.

Jeg må konstatere, at en opdatering ikke er en opdatering. Man skal yderligere ind og ændre indstillinger til "Lagacy-standard". En noget speciel standard.

Jeg vil for nærværende påstå - og nu får jeg nok verbale hug - at det program "lever sit eget liv" og som bruger er det svært at finde ind til, hvilket liv programmet lever i.

Det underbygger nedenstående:

Jeg lånte en bærbar computer (med styresystemet XP ganske vist, men Legacy fungerede). Her installerede jeg Legacy ver. 8.0.0.427 i fuld version (altså IKKE en opdatering). Datafilen blev kopieret over, som Anne Marie rigtigt godt gav anvisning på sidste år.

Legacy's standardindstillinger var på den bærbare computer lige så tossede, som nævnt ovenfor. MEN - og det er værd at bide mærke i - afsnitsindstilling kunne indstilles, jf. vedhæftede fil, MEN notatet for en ægtefællen - sidst i udskriften sejlede fortsat sin egen sø ude til venstre. Efter tryk på "Rapportindstillinger / Sæt" og derefter på "nulstil til Legacy-standard", og efterfølgende tilretning, kom notater for den ægtefælle på plads.

På den bærbare konstaterer jeg, at fjernes "fluebenet" i "Begynd hver generation på en ny side", vender det nogle gange pludselig tilbage. Jeg har ikke kunnet finde noget mønster i det forløb.

Jeg må konstatere, at den måde programmet agerer på, er forskellig, alt efter om det er en opdatering eller det er en nyinstallation. Programmet lever sit eget liv.

Du har fuldstændig ret, Baertel: Der bør strammes op.

Venlig hilsen
Jørgen
Vedhæftede filer
2014-05-22 Legacy uddrag rapport (1).JPG
(63.78 KiB) Downloadet 79 gange

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » tors 22-05-2014 19:31

Ja, programmer har deres eget liv. Det er det programmer er til. Og selvfølgelig bør man være på vagt når man har opdateret. Opdateringer går jo ud på at få programmet til at opføre sig anderledes (bedre) på de områder hvor der er problemer.
Desværre bliver nogle programmer så komplekse, at en en enkel ændring får indflydelse på mere end man umiddelbart troede. Det bør ikke ske, men det sker. Det har betatestere en del erfaring om.

Og så er der jo prioriteringen. Skal der arbejdes på skønhedsfejl, når der er store funktionsmæssige problemer - jeg tror nok jeg ved hvad jeg vil vælge, men der er andre der ville prioritere anderledes.

____________________
Jeg har vedhæftet filer.

rapport 1 - standard indstillinger
rapport 2 - alle afsnitsindrykninger for børn er stillet til 0 og alle tekster i tekstvalg 1 er forsynet med et antal ordmellemrum.

Det begynder at ligne noget, men der er langt igen. -og så er det ikke meningen at vi skal fifle med programmet for at gøre noget af det anvendeligt.
Vedhæftede filer
rapport1.jpg
rapport1.jpg (54.05 KiB) Vist 22039 gange
rapport2.jpg
rapport2.jpg (40.1 KiB) Vist 22039 gange
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit

jfh
Indlæg: 67
Tilmeldt: tors 02-03-2006 14:26
Geografisk sted: 2000
Kontakt:

Indlægaf jfh » tors 22-05-2014 22:12

Jeg tror oprigtigt, det var en fortalelse, når du skriver "Ja, programmerne har deres eget liv, Det er det programmer er til". Jeg tror, vi hurtigt kan blive enige om, at programmer udfører den handling, som de bliver programmeret til. Det er chefen (den der programmerer), der bestemmer og har det fulde ansvar for, at instruktionerne er korrekte.

Ellers er vi enige. Det er ikke meningen, at vi som bruger skal "fifle" og bruge "omveje" for at gøre det anvendelig.

Jeg er blevet stærkt i tvivl om, hvad er "Legacy-standardindstilling".
1) ved opdateringen til ver. 8.0.0.427 var der een standard
2) ved fuld installation af ver. 8.0.0.427 på en anden maskine, var standard en anden
3) jeg har i "Valgmuligheder for efterslægtsbog" / "Sæt" / "Nulstil til Legacy-standard" sat indstillingerne tilbage til "Legacy-standard", jfr. vedhæfte 3 filer. Det er åbenbart en ny Standard". (Det er et sammensurom af tidl. standarder, min brugerstandard og noget nyt).

Jeg kunne godt ønske, at "Chefen" (altså de gode folk i USA) blev enig med sig selv om, hvad der er standard. Så er der i det mindste et udgangspunkt.

mvh/Jørgen
Vedhæftede filer
02-2014-05-22 Rapportvalg Standard.JPG
(114.1 KiB) Downloadet 74 gange
03-2014-05-22 Afsnitsindrykning Standard.JPG
(104.74 KiB) Downloadet 67 gange
05-2014-04-22 Rapport Standard.JPG
(56.55 KiB) Downloadet 74 gange

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » fre 23-05-2014 00:04

jfh skrev:Jeg tror oprigtigt, det var en fortalelse, når du skriver "Ja, programmerne har deres eget liv, Det er det programmer er til". Jeg tror, vi hurtigt kan blive enige om, at programmer udfører den handling, som de bliver programmeret til. Det er chefen (den der programmerer), der bestemmer og har det fulde ansvar for, at instruktionerne er korrekte.


Jeg har ment det sådan at programmets liv går ud på at gøre det det er programmeret til. Og det er jo det programmet gør på godt og ondt, så vi er enige.

Med hensyn til Legacy standerd, så er det kun i den korte tid der går fra installationen og indtil man begynder at ændre i indstillingerne at standarderne består.
Hvis man vil tilbage til standard skal programmet slettes totalt. Også registreringsdatabasen skal renses for Legacy-ting.
Men det er som regel ikke nødvendigt. Fjernelse af alle usr-filerne er nok.
En metode som jeg bruger når et problem skal løses eller testes er, at omdøbe mappen Usr og lade programmet danne et nyt sæt. Så er programmet igen tilbage til standard. Dermed kan man sikre sig at der ikke er forskellige glemte flueben i menuerne som kan påvirke testen.
Efter endt test kan den nye Usr-mappe slettes og den omdøbte kan igen få sit oprindeligenavn og dermed er programmet tilbage i de gamle indstillinger.

Håber på at programmørerne er lydhøre og at prioriteterne er på vores side.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit


Tilbage til "Rapporter"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster