Starte forfra

Få hjælp til indtastning og registrering af dine data.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Dan Christiansen
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 08-01-2016 16:34
Kontakt:

Starte forfra

Indlægaf Dan Christiansen » søn 10-01-2016 11:07

Hej.
Jeg skal til at starte forfra. Jeg er meldt ind, har betalt og er klar til at udfylde en side med mig selv og min hustru? Hvordan starter jeg på min familie på en blank startside?
Med venlig hilsen
Dan Christiansen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » søn 10-01-2016 11:31

Velkommen til :)

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med, at "du er meldt ind og har betalt"?

Mener du blot meldt ind her i forum, og at du har købt Legacy Deluxe? Og med den blanke startside, mener du da indtaste personer i programmet?

Jeg spørger blot for at være sikker, da det kan lyde som om du vil have dine data lagt ind på en hjemmeside på nettet.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Dan Christiansen
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 08-01-2016 16:34
Kontakt:

Starte forfra

Indlægaf Dan Christiansen » søn 10-01-2016 15:43

Jeg har betalt 211 der. og skal igang. Jeg har tidligere tastet ind i MyHeritage Familie Tree, men vil nu til at bruge Legacy, men hvordan kommer jeg igang? Jeg vil gerne starte helt forfra som om jeg ikke har været igang.
Hjælp mig igang - tak
vEnlig hilsen
Dan Christiansen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » søn 10-01-2016 16:48

Ja, men det vil jeg da gerne... Jeg skal dog lige gøre opmærksom på, at vi der besvarer dine spørgsmål her i forum IKKE har noget med salget af programmet at gøre, så vi kan ikke se, og får ikke oplyst, hvad du har købt. Vi er blot frivillige hjælpere :D

Du skal begynde med at downloade programmet herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy

Når det er gjort, skal du åbne programmet og indtaste det kundenummer, du har fået tilsendt i en mail, så har du adgang til funktionerne i Legacy Deluxe.

Derefter klikker du på fanen Fil i øverste venstre hjørne, klik så på ikonet Ny fil og derefter knappen Opret en ny fil... udfyld de viste felter og følg anvisningerne, så er du i gang.

Alle steder i programmet finder du Hjælp-knapper, klik på dem, så får du forklaringer på funktionerne i de enkelte vinduer.

Du har også mulighed for at købe en dansksproget brugermanual i pdf-format til 9.95 US$, se link her https://www.legacyfamilytree.net/secure/LegacyDansk.htm
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Dan Christiansen
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 08-01-2016 16:34
Kontakt:

Start forfra.

Indlægaf Dan Christiansen » tirs 12-01-2016 17:41

Nu.er jeg med og igang. Mange tak for hjælpen
Venlig hilsen
Dan Christiansen


Tilbage til "Indtastning og registrering af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster