2 Brugere

Få hjælp til indtastning og registrering af dine data.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

sanne1308@gmail.com
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 01-12-2015 16:22
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

2 Brugere

Indlægaf sanne1308@gmail.com » tirs 01-12-2015 16:34

Jeg overvejer kraftigt at købe Legacy. Lige nu afprøver jeg den gratis del af Legacy inden jeg tager beslutningen. Min mand og Jeg har i flere år brugt My Heritage, men synes efterhånden, at det er ved at være for dyrt i forhold til hvad man får for abonnementet. Med tiden er det blevet til, at det mest er mig der "styrer" begge vores træer. Mit spørgsmål er så om jeg vil kunne have 2 projekter på mit træ eller vi skal lave et login hver for, at kunne "adskille" vores familietræer ?
Sanne Seidler

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5160
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: 2 Brugere

Indlægaf Anne Marie H » tirs 01-12-2015 17:15

sanne1308@gmail.com skrev:Jeg overvejer kraftigt at købe Legacy. Lige nu afprøver jeg den gratis del af Legacy inden jeg tager beslutningen. Min mand og Jeg har i flere år brugt My Heritage, men synes efterhånden, at det er ved at være for dyrt i forhold til hvad man får for abonnementet. Med tiden er det blevet til, at det mest er mig der "styrer" begge vores træer. Mit spørgsmål er så om jeg vil kunne have 2 projekter på mit træ eller vi skal lave et login hver for, at kunne "adskille" vores familietræer ?


Hej og velkommen til.

Du kan have så mange træer, som du vil (der er selvfølgelig en grænse, som jeg ikke lige kan huske), men vi taler om tusinder. Du har derudover flere muligheder for at opdele hver enkelt træ ved hjælp af farver og mærker.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

sanne1308@gmail.com
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 01-12-2015 16:22
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf sanne1308@gmail.com » tirs 01-12-2015 17:29

Tusind tak ... dermed er jeg noget nærmere en beslutning og har i første omgang bestilt den danske brugsvejledning :)
Sanne Seidler


Tilbage til "Indtastning og registrering af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster