Kildehenvisning

Få hjælp til indtastning og registrering af dine data.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

randi8700
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 19-05-2015 16:22
Kontakt:

Kildehenvisning

Indlægaf randi8700 » fre 14-08-2015 19:10

Hej det står sikkert et eller andet sted, men jeg har svært ved at finde ud af hvordan. Pt. så ligger mine ting i en mappe på min pc men det kunne være dejlig hvis jeg kunne trykke så jeg kan se alle mine kilder og dokumenter eller hvad man har som bekræfter dette eller man kan se det på en eller anden måde? Er der evt nogle der har en god punkt for punkt beskrivelse?

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Kildehenvisning

Indlægaf Anne Marie H » fre 14-08-2015 23:11

randi8700 skrev:Hej det står sikkert et eller andet sted, men jeg har svært ved at finde ud af hvordan. Pt. så ligger mine ting i en mappe på min pc men det kunne være dejlig hvis jeg kunne trykke så jeg kan se alle mine kilder og dokumenter eller hvad man har som bekræfter dette eller man kan se det på en eller anden måde? Er der evt nogle der har en god punkt for punkt beskrivelse?


Jeg er ikke helt med... Har du ikke knyttet de forskellige kilder til de informationer, som du har fundet i kilderne? Hvad mener du med, at du vil kunne trykke, så du kan se alle dine kilder?

Hvis du har indtastet kilderne korrekt, så kan du se alle dine kilder i Masterlisten for kilder. Klik på Vis > Masterlister > Kilde

Hvis du er i tvivl kan du klikke på fanen Hjælp, under Søg skriver du i feltet 5-1042, dobbeltklik på Kildehenvisninger til din information Der står lidt om, hvordan man registrerer kilder.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Indtastning og registrering af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster