Delt begivenhed - dåb

Få hjælp til indtastning og registrering af dine data.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Ole
Indlæg: 39
Tilmeldt: tors 18-10-2007 21:04
Kontakt:

Delt begivenhed - dåb

Indlægaf Ole » tirs 26-08-2014 10:19

Hej,

Efter delt begivenhed (heldigvis) er blevet en del af Legacy skal jeg nu til at benytte mig af muligheden.

Derudover har jeg investeret i Legacy 8 brugermanualen. På s. 61 står fint beskrevet hvordan man opretter eller deler en eksisterende begivendhed.
Men jeg støder allerede i problemer når jeg vil dele en eksisterende dåb. Den fremgår jo ikke under Begivenheder/fakta under Personinformation, men den fremgår under Begivenheder under Tilknyttede kilder.

Har jeg misforstået noget?

Umiddelbart finder jeg ikke andre i forum som tidligere har stillet samme spørgsmål.
Venlig hilsen,
Ole Laursen-W.

http://www.wadschier.dk - min slægt og digitaliserede kilder.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Delt begivenhed - dåb

Indlægaf Anne Marie H » tirs 26-08-2014 10:37

Ole skrev:Hej,

Efter delt begivenhed (heldigvis) er blevet en del af Legacy skal jeg nu til at benytte mig af muligheden.

Derudover har jeg investeret i Legacy 8 brugermanualen. På s. 61 står fint beskrevet hvordan man opretter eller deler en eksisterende begivendhed.
Men jeg støder allerede i problemer når jeg vil dele en eksisterende dåb. Den fremgår jo ikke under Begivenheder/fakta under Personinformation, men den fremgår under Begivenheder under Tilknyttede kilder.

Har jeg misforstået noget?

Umiddelbart finder jeg ikke andre i forum som tidligere har stillet samme spørgsmål.


Jeg forstår ikke helt, hvad du mener, men til højre for dåbsinformationerne i Personinformationsvinduet ser du et lille +. Klik på det lille +, så åbnes et lille vindue, hvor du finder funktionen Delt dåbsbegivenhed...
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Ole
Indlæg: 39
Tilmeldt: tors 18-10-2007 21:04
Kontakt:

Re: Delt begivenhed - dåb

Indlægaf Ole » tirs 26-08-2014 11:03

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener, men til højre for dåbsinformationerne i Personinformationsvinduet ser du et lille +. Klik på det lille +, så åbnes et lille vindue, hvor du finder funktionen Delt dåbsbegivenhed...


Tak Anne Marie, det var løsningen.
Venlig hilsen,

Ole Laursen-W.



http://www.wadschier.dk - min slægt og digitaliserede kilder.


Tilbage til "Indtastning og registrering af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster