Hvor skal mine data ligge i Legacy8

Få hjælp til indtastning og registrering af dine data.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

peterbirk
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 01-01-2013 13:05
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Hvor skal mine data ligge i Legacy8

Indlægaf peterbirk » tors 09-01-2014 14:22

Problem med legacy
Jeg er meget i tvivl om hvor jeg skal gemme mine ,dokumenter,billeder og musik i Legacy.
Jeg har alle mine ,dokumenter,billeder,og musik liggende på mit D: drev i samme mappe. Det skal forstås sådan at jeg har en hovedmapper der hedder slægtforskning , herunder ligger der mapper på den enkelte, hvor både dokumenter,billeder er i samme mappe uden opdeling.
Jeg har en fornemmelse at denne måde ikke er den rigtige. Jeg kan se at under C:\legacy ligger , data, docs,pictures og music .
Næsten det samme ligger under Bruger>navn>dokumenter>legacy family tree> her ligger data og media.
Nu er spørgsmålet, hvor skal mine filer ligge, og hvis de skal flyttes hvordan gør jeg det bedst, skal hver enkelt have sin egen mappe med undermapper dokumenter,billeder og musik, eller skal der bare oprettes en mappe for alle ligger men ikke opdelt med undermappe.
Jeg har lige opdateret til ver.8
Jeg håber der er nogen som kan hjælpe, det bedste vil være om der er nogen som bor i nærheden af Haderslev, det er mange gange lettere at sidde over for en, som at tale i telefon.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5155
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tors 09-01-2014 16:21

Hej Peter,

Har du set denne viewtopic.php?t=2659
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

peterbirk
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 01-01-2013 13:05
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Problem med Legacy

Indlægaf peterbirk » man 03-02-2014 19:38

Hej
Jeg har nu leget lidt med Legacy, men det er stadigvæk nogle probler som jeg har meget svært ved at overskue.


Tilbage til "Indtastning og registrering af data"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster