Windows 11 og Legacy 9,0

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

jernberg1
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 13-02-2024 09:50
Kontakt:

Windows 11 og Legacy 9,0

Indlægaf jernberg1 » tirs 13-02-2024 10:14

Hejsa Alle
jeg har et problem fået ny pc, og den vil ikke ikke tage legacy til instalation,
da jeg har fravalgt OneDrive da den lukker hele pc ned når den er fuld, har
prøvet det på min tidligere pc.
Er der nogen der kan give mig et link til hvad jeg skal gøre, inden det er instaleret
kommer den op med at jeg skal kontakte support på legacy og skal trykkes 5-6 gange
for at det kommer væk
samtidlig kommer fejl 52 op til slut.
jeg har geninstaleret den igen 2 gange for at se om det virkede.
Håber i kan hjælpe mig
hilsen Dorte

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5160
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Windows 11 og Legacy 9,0

Indlægaf Anne Marie H » tirs 13-02-2024 12:20

Det er meget fint, at du har fravalgt OneDrive - så undgår en på den lange bane, som man siger.

Du skal downloade herfra den danske side http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy og så skal du være opmærksom på, hvilket antivirusprogram, du har. Nogle antivirusprogrammer, f.eks. BullGuard, sletter nemlig nogle filer i Legacy, når man downloader. Det medfører, at Legacy ikke virker efter download.

Du kan evt. løse det på denne måde:
Luk Legacy, og via Stifinder gå til mappen her C:\Users\<------>\Documents\Legacy Family Tree\_AppData\Usr Hvis der i den mappe Usr, findes en FIL, der hedder isearch. Slet den!

Derefter skal du slette den mappe, der hedder iSearch.

Åbn derefter Legacy og se, om ikke det virker, som det skal. Både filen og mappen gendannes automatisk af Legacy.

Hvis ikke ovennævnte løser problemet, så er du nødt til at afinstallere Legacy og derefter geninstallere med dit antivirusprogram slået fra.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster