Side 1 af 2

Fejl opdatering 9.004.431

: ons 08-03-2023 14:34
af Ina Gulmann
Kunne ikke installere den nye opdatering. Meddelelse lyder: Fejl kunne ikke hente DLL-filen
C:windows\user32DLL. Det angivne modul blev ikke fundet. Håber I kan hjælpe? :(

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: ons 08-03-2023 23:03
af Huguenotten
Jeg får samme fejl ved forsøg på opgradering
Fejl kunne ikke hente DLL-filen C:windows\user32DLL. Det angivne modul blev ikke fundet.

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: tors 09-03-2023 22:21
af Huguenotten
Og når jeg så gør som beskrevet får jeg denne fejl

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: tors 09-03-2023 22:38
af Anne Marie H
Det er erv fejl i Windows. Den skal rettes som beskrevet her http://www.computerdk.com/systemer/windows/225682.html

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: tors 09-03-2023 23:01
af Huguenotten
Det tør jeg simpelthen ikke begive mig ud i......så venter jeg med at opdatere til Legacy er i stand til at lave en opdatering der ikke konflikter med windows.

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: tors 09-03-2023 23:07
af Huguenotten
De skriver om windows Vista, xp m.m.......jeg kører windows 11, og det fungerer udmærket med 9.0.0.414

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: fre 10-03-2023 01:28
af Anne Marie H
Jeg kører også Windows 11 og Legacy 9.0.0.431 uden problemer + Legacy i en beta-udgave,
Ligger Legacy på OneDrive eller har du fulgt Legacys standardindstilling? Hvilken browser bruger du? Har du opdateret fra linket på Startside eller fra Legacydansk.com?

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: fre 10-03-2023 09:36
af Huguenotten
Jeg kører Windows 11, Legacy 9.0.0.414......har alle Legacy filer liggende på standard placering, bruger ikke one drive, sikkerheds zip på USB stik hver dag ved nedlukningen, komplet kopi af program- og datafiler på ekstern harddisk hver måned.

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: fre 10-03-2023 09:39
af Huguenotten
.......og jeg bruger Google browser.
Har hver gang der har været en Legacy opdatering downloadet og installeret fra Legacy programmet uden nogen problemer.

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: fre 10-03-2023 15:13
af Huguenotten
Nu har jeg mod mine principper prøvet at opdatere med Norton slået fra.......stadig samme fejl med DLL 32 fil der ikke er fundet.

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: fre 10-03-2023 15:35
af Anne Marie H
Jeg kunne godt have fortalt, at du brugte Norton eller BullGuard, de smadrer filer på stribe. Det er med 99,9% sikkerhed Norton, der har slettet dll-filen i Windows. Du kan finde filen på nettet ved en Google søgning og downloade den til din Windows installationsmappe.

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: fre 10-03-2023 16:34
af Huguenotten
Nu vil jeg altså hellere slægtsforske end rode med computer, som jeg ikke har meget forstand på.......og at finde en eller anden fil på nettet og installere i windows skal jeg altså have lidt mere hjælp til.....og jeg er vel ikke den eneste....eller ??? :?: :?: :oops:

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: søn 12-03-2023 11:37
af baertel
Huguenotten skrev:Nu vil jeg altså hellere slægtsforske end rode med computer, som jeg ikke har meget forstand på.......og at finde en eller anden fil på nettet og installere i windows skal jeg altså have lidt mere hjælp til.....og jeg er vel ikke den eneste....eller ??? :?: :?: :oops:


Windows skal også vedligeholdes hvis man ønsker at alt fungerer korrekt.
Sørg for at checke windows updates og installere opdateringer hvis der er nogle. (Indstillinger > Windows Update > Søg efter opdateringer)

Scan også windows for manglende og korrupte systemfiler. (Højreklik på Start > vælg Terminal > skriv: sfc /scannow og tryk enter. Systemet scannes og repareres automatisk hvis deer er manglende eller ødelagte systemfiler.

Jeg gjorde det lige inden jeg skrev dette og windows fandt ødelagte filer og reparerede dem, samt lavede en logfil og skrev hvor jeg kunne læse den.

Yousees sikkerhedsprogram har jeg slettet forlængst - det skabte mange problemer. Windows Defender virker upåklageligt, så andre antivirus- og fireall programmer er overflødige.

Re: Fejl opdatering 9.0.0.431

: man 13-03-2023 15:17
af Huguenotten
.....se skærmbillede.....hvordan kommer jeg videre

Re: Fejl opdatering 9.004.431

: tirs 14-03-2023 11:51
af Anne Marie H
viewtopic.php?f=5&t=4641
Se svaret i dette emne, måske kan det hjælpe?

Du bliver evt. nødt til at tage fat i den amerikanske support@legacyfamilytree.com - det kræver mere viden om installationshændelser end jeg kan svare på.