Legacy på Mac?

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lisbeth Toft Lauritzen
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 18-03-2012 20:08
Kontakt:

Legacy på Mac?

Indlægaf Lisbeth Toft Lauritzen » ons 23-11-2022 09:48

Emnet har tidligere været oppe (og jeg kan måske også finde et aktuelt svar et eller andet sted), men nu vælger jeg den nemme løsning (for mig) og spørger herinde:

Kan man køre Legacy på en Mac computer? Jeg har en gammel Windows-computer (hedder det det?), mrk. Asus, og den skal snart udskiftes. Jeg overvejer at anskaffe en Mac, da jeg er glad for min Ipad og Iphone, og derfor synes der er en vis logik i at køre Mac over hele linjen. Men det er et must at jeg kan bruge Legacy uden at det bliver alt for bøvlet, og jeg vil være glad for gode råd fra jer, der har har erfaring med med dette.
Venlig hilsen
Lisbeth Toft Lauritzen

Legacy 9

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Legacy på Mac?

Indlægaf Anne Marie H » ons 23-11-2022 11:06

Ikke umiddelbart. Du skal installere et window-simuleringsprogram på din Mac for at gøre det. Dem, der anbefales hedder hhv. Bootcamp, Parallel eller Fusion. Hvordan de virker, ved jeg ikke, men det er dem, Legacy skriver om, så mon ikke det er OK. Hvis det giver problemer kan vi ikke tilbyde at hjælpe her i Forum, men måske i den amerikanske facebook-gruppe.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Lisbeth Toft Lauritzen
Indlæg: 38
Tilmeldt: søn 18-03-2012 20:08
Kontakt:

Re: Legacy på Mac?

Indlægaf Lisbeth Toft Lauritzen » ons 23-11-2022 15:22

Tak for svaret. Jeg mente nok, at der var noget med at Legacy og Mac ikke umiddelbart fungerer sammen. Og det gør nok, at jeg vil genoverveje, om det er en Mac, jeg skal have.
Venlig hilsen
Lisbeth Toft Lauritzen

Legacy 9


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster