2 bruger licens ?

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

nielswerner
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 11-08-2018 08:39
Kontakt:

2 bruger licens ?

Indlægaf nielswerner » søn 25-04-2021 14:37

Kære alle,

Jeg har en Legacy 9.0 Deluxe licens, som kører fint på min Windows 10 PC. Jeg laver slægtsforskning med min datter og jeg kunne tænke mig at installere en ekstra Legacy 9.0 Deluxe på hendes Windows 10, sådan at vi både kan sidde sammen og hver for sig, når vi arbejder på vores fælles projekt.

Spørgsmål:
Kan jeg udvide min nuværendes licens til 2 brugere eller skal jeg købe en separat licens til formålet?
Niels Werner Mortensen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: 2 bruger licens ?

Indlægaf Anne Marie H » søn 25-04-2021 17:41

I kan ikke arbejde samtidig fra to pc'er, uanset om I begge har Legacy Deluxe, heller ikke selvom I har gemt datafilen i Dropbox eller lign. Det er den eneste sikre vej til en smadret fil :cry:

Hvis I ønsker at arbejde i samme fil, så vil jeg kraftigt anbefale at bruge funktionen IntelliShare i Legacy og fungerer fantastisk. Den er beskrevet her viewtopic.php?f=8&t=2497
Lad dig ikke gå på af den lange forklaring, den er faktisk enkel at bruge, når man har prøvet første gang...

Hvis din datter ikke bor på samme adresse som dig, skal hun købe Legacy Deluxe til eget brug https://legacy.familytreewebinars.com/l ... -p1563.php

Legacy kan bruges på to enheder på samme adresse.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster