Hej
Jeg bruger Legacy Lux 9 og Legacy Cloud. Det virker rigtig fint.
Men jeg har en veninde som også har købt Legacy Lux 9, hun kan ikke få cloud til at virke. Hun har aldrig fået en mail med koden til at oprette cloud.
Vi er ikke så gode til engelsk, så vi håber på hjælp i dette forum.
Med venlig hilsen
Inge Nielsen
Legacy
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5158
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Legacy
Jeg vil tro, at det er hendes antivirus program, der blokerer for oprettelsen af en Cloud-konto.
Læs også her i nyhedsbrevet http://legacydansk.dk/onewebmedia/Nyhedsbrev_1-2018.pdf
Læs også her i nyhedsbrevet http://legacydansk.dk/onewebmedia/Nyhedsbrev_1-2018.pdf
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst