Hej,
Jeg har installeret Legacy 9 standard, derpå opgraderet til Legacy 9 deluxe og brugt det 1 dag. Men kan jeg ikke åbne Legacy. Jeg får følgende fejlmeddelelse:
”Fejl 302
Fejl ved åbning af profildatabase. Fejl 3043: Der opstod en disk- eller netværksfejl. Vil du prøve igen?”.
Jeg kan ikke se denne fejl på Legcacy amerikanske hjemmeside eller her på dettte forums side.
Jeg har rullet een Windowsopdatering tilbage for at se, om det skulle være noget med det. Samme udfald. Jeg har brugt et Windowds registry tool til at "rydde op" efter programinstallation før ny-installation. Samme udfald.
Hjælp modtages meget gerne, da jeg nu slet ikke kan komme ind i programmet, hvor mine data er lagt ind.
På forhånd tak
Christian
Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!
- Vedhæftede filer
-
- fejlmeddelelse Legacy 9.PNG
- (149.61 KiB) Ikke downloadet endnu
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5155
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!
Du skal køre Legacy som administrator. Hvis ikke det hjælper, så skal du kontakte den amerikanske support support@legacyfamilytree.com
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!
Tak for hurtigt svar.
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.
Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak
mvh
Christian
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.
Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak
mvh
Christian
Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!
cgamborg skrev:Tak for hurtigt svar.
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.
Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak
mvh
Christian
Vær sikker på at du har installeret programmet som Administrator og at du har ladet programmet installere på standard lokationer. Vær også sikker på at du ikke har brugt flytbare diske elle usb-drev. Luk evt. anti-virus programmer før installation.
Prøv at installere igen.
mvh
Leif Bærtelsen
Versioner: Betaer og GR deluxe
Windows 11, 64 bit
Leif Bærtelsen
Versioner: Betaer og GR deluxe
Windows 11, 64 bit
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster