Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

cgamborg
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 01-03-2018 09:47
Kontakt:

Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

Indlægaf cgamborg » tors 01-03-2018 16:03

Hej,
Jeg har installeret Legacy 9 standard, derpå opgraderet til Legacy 9 deluxe og brugt det 1 dag. Men kan jeg ikke åbne Legacy. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

”Fejl 302
Fejl ved åbning af profildatabase. Fejl 3043: Der opstod en disk- eller netværksfejl. Vil du prøve igen?”.


Jeg kan ikke se denne fejl på Legcacy amerikanske hjemmeside eller her på dettte forums side.

Jeg har rullet een Windowsopdatering tilbage for at se, om det skulle være noget med det. Samme udfald. Jeg har brugt et Windowds registry tool til at "rydde op" efter programinstallation før ny-installation. Samme udfald.

Hjælp modtages meget gerne, da jeg nu slet ikke kan komme ind i programmet, hvor mine data er lagt ind.

På forhånd tak
Christian
Vedhæftede filer
fejlmeddelelse Legacy 9.PNG
(149.61 KiB) Ikke downloadet endnu

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

Indlægaf Anne Marie H » tors 01-03-2018 16:41

Du skal køre Legacy som administrator. Hvis ikke det hjælper, så skal du kontakte den amerikanske support support@legacyfamilytree.com
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

cgamborg
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 01-03-2018 09:47
Kontakt:

Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

Indlægaf cgamborg » tors 01-03-2018 18:36

Tak for hurtigt svar.
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.

Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak

mvh
Christian

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

Indlægaf baertel » søn 04-03-2018 21:28

cgamborg skrev:Tak for hurtigt svar.
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.

Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak

mvh
Christian



Vær sikker på at du har installeret programmet som Administrator og at du har ladet programmet installere på standard lokationer. Vær også sikker på at du ikke har brugt flytbare diske elle usb-drev. Luk evt. anti-virus programmer før installation.

Prøv at installere igen.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 2 gæster