Side 1 af 1

Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

: tors 01-03-2018 16:03
af cgamborg
Hej,
Jeg har installeret Legacy 9 standard, derpå opgraderet til Legacy 9 deluxe og brugt det 1 dag. Men kan jeg ikke åbne Legacy. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

”Fejl 302
Fejl ved åbning af profildatabase. Fejl 3043: Der opstod en disk- eller netværksfejl. Vil du prøve igen?”.


Jeg kan ikke se denne fejl på Legcacy amerikanske hjemmeside eller her på dettte forums side.

Jeg har rullet een Windowsopdatering tilbage for at se, om det skulle være noget med det. Samme udfald. Jeg har brugt et Windowds registry tool til at "rydde op" efter programinstallation før ny-installation. Samme udfald.

Hjælp modtages meget gerne, da jeg nu slet ikke kan komme ind i programmet, hvor mine data er lagt ind.

På forhånd tak
Christian

Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

: tors 01-03-2018 16:41
af Anne Marie H
Du skal køre Legacy som administrator. Hvis ikke det hjælper, så skal du kontakte den amerikanske support support@legacyfamilytree.com

Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

: tors 01-03-2018 18:36
af cgamborg
Tak for hurtigt svar.
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.

Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak

mvh
Christian

Re: Fejl ved installation: Fejl 302 og 3043, kan slet ikke åbne Legacy 9!

: søn 04-03-2018 21:28
af baertel
cgamborg skrev:Tak for hurtigt svar.
Det har jeg forsøgt, og det samme sker.

Jeg prøver at kontakte den amerikanske support, tak

mvh
Christian



Vær sikker på at du har installeret programmet som Administrator og at du har ladet programmet installere på standard lokationer. Vær også sikker på at du ikke har brugt flytbare diske elle usb-drev. Luk evt. anti-virus programmer før installation.

Prøv at installere igen.