Download Legacy 9 de Luxe

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lis Holm
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 05-07-2014 14:09
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Download Legacy 9 de Luxe

Indlægaf Lis Holm » søn 16-07-2017 13:59

Kære Venner,
jeg har Legacy de Luxe 8 med det kundenummer, som jeg har skrevet op i min "passwords-bog") og ville nu opdatere til 9. Jeg har sendt oplysninger (betaling etc.), men da jeg prøvede at gå ind via den genvej, som jeg har på mit skrivebord, kom den op med følgende box:

C:\Program Files(x86)Legacy 8\Legacy.exe
Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet.

Betyder det, at jeg ikke kan komme ind i programmet, før der kommer email med installations-linket til den nye version ? . altså, at den gamle version "låses" indtil da ??

Jeg har også prøvet at gå ind i programmet via Kontrolpanel, men ligemeget hjælper det - jeg kan ikke komme ind, men får derimod meddelelse om, at jeg skal "uninstall" den gamle version. Det er vel ikke nødvendigt, hvis den nye "overskriver"

Jeg havde planer om, at lave en back-up - hvordan gør jeg det? - inden den nye version kom i brug. Det kan åbenbart ikke lade sig gøre.

Hjælp, hvad gør jeg nu ??? Jeg er ikke særlig god til dette, så en forklaring skridt for skridt er nødvendigt - Kan I hjælpe mig, så det ikke bliver en katastrofe og at jeg skal indtaste alt igen - der er vel o. 2000 navne + oplysninger!

Med venlig hilsen
Lis Holm
Senest rettet af Lis Holm søn 23-07-2017 14:57, rettet i alt 2 gange.
Lis Holm

Brugeravatar
Bent Mortensen
Indlæg: 193
Tilmeldt: ons 19-04-2006 18:49
Geografisk sted: Holstebro
Kontakt:

Re: Download Legacy 9 de Luxe

Indlægaf Bent Mortensen » søn 16-07-2017 15:16

Hej Lis det er ikke godt at lægge din kode ind her
venlig hilsen
Bent Mortensen
Legacy DeLuxe Ver.9.32
Windows 10 Home

Lis Holm
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 05-07-2014 14:09
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Download Legacy 9 de Luxe

Indlægaf Lis Holm » søn 16-07-2017 15:34

Hej Bent,
nu har jeg rettet det, håber det virker!
vh
Lis
Lis Holm


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster