Hele formiddagen har programmet virket fint.
Så lukkede jeg og gik til frokost.
Da jeg ville åbne igen, ville programmer ikke åbne.
Jeg prøvede derefter at installere programmet ige - og det siger også, at det er 100 hentet
Men kommer med følgende meddelelse
" Signaturen for Legacy Setup (1) er beskadiget eller ugyldig. Få mere at vide ( det er ikke til nogen hjælp ) Slet Vis hentede filer "
Jeg har fra backup fra i aftes. - men sveden pipler.
Med venlig hilsen
Niels K. Nyeboe
Kan pludselig ikke åbne Legacy9 DeLuxe
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: tors 02-07-2015 16:20
- Geografisk sted: Stavtrup, Jylland
- Kontakt:
Kan pludselig ikke åbne Legacy9 DeLuxe
Niels K. Nyeboe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5153
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Kan pludselig ikke åbne Legacy9 DeLuxe
Først og fremmest må du ALDRIG oplyse dit kundenummer, så det har jeg slettet i dit opslag.
Du skal lukke og derefter genstarte din PC, så tror jeg, at det løses.
Du skal lukke og derefter genstarte din PC, så tror jeg, at det løses.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: tors 02-07-2015 16:20
- Geografisk sted: Stavtrup, Jylland
- Kontakt:
Re: Kan pludselig ikke åbne Legacy9 DeLuxe
Anne Marie H skrev:Først og fremmest må du ALDRIG oplyse dit kundenummer, så det har jeg slettet i dit opslag.
Du skal lukke og derefter genstarte din PC, så tror jeg, at det løses.
Hej Anne Marie
Tak for dit svar, jeg prøvede her til morgen - det virkede ikke - så ringede Bent Mortensen. Hans maskine var, i går, gået i udu, og han kunne ingen ting, kun Skype til mig og bede om lidt trøst. Derfor græd vi lidt sammen.
Først nu åbnede jeg dit svar og gjorde som du skriver
Nu virker programmet igen - du må have specielle kontakter.
Men, tak skal du have, jeg er godt tilfreds med programmet og skal blot have fundet ud af at bruge Legacy Claud..
Med venlig hilsen
Niels
Niels K. Nyeboe
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster