Mangler den danske brugervejledning

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Per
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 18-04-2017 14:23
Geografisk sted: Hadsten
Kontakt:

Mangler den danske brugervejledning

Indlægaf Per » ons 26-04-2017 12:51

Har været inde på Legacy dansk og bestilte Legacy 9 for 29,99 usd og dansk vejledning for 9,99 usd.
Har efterhånden fået programmet til at virke men mangler den danske brugervejledning da jeg ikke ligefrem er nogen ørn til engelsk
(lærte lidt i skolen for omkring 60 år siden :? )Kan ikke finde den men har fået en engelsk.
Venlig hilsen
Per Justesen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Mangler den danske brugervejledning

Indlægaf Anne Marie H » ons 26-04-2017 16:18

Når du bestiller den danske manual får du en særskilt mail med link til download af manualen, som leveres i pdf-format.

Læs i øvrigt her viewtopic.php?f=5&t=3826

Det er en fejl, hvis du har fået linket til download af den engelske pdf-fil. Jeg tager fat i Customer Service og får det rettet op, så de sender korrekt link.

Under alle omstændigheder får du tilsendt manualen til Legacy 9, når den er færdigoversat til dansk.

Husk, at du kan bruge den dansksprogede online hjælp ved at klikke på knappen HJÆLP i alle Legacys vinduer.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Per
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 18-04-2017 14:23
Geografisk sted: Hadsten
Kontakt:

Re: Mangler den danske brugervejledning

Indlægaf Per » tors 27-04-2017 08:23

Tak for svaret. Så venterjeg med spænding på at komme rigtig igang med at fylde alt det ekstra på den enkelte person, som jeg regner med at jeg kan.
V.h.
Per

Per
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 18-04-2017 14:23
Geografisk sted: Hadsten
Kontakt:

Re: Mangler den danske brugervejledning

Indlægaf Per » man 31-07-2017 16:30

Nu er den våde sommer ved at være ovre så jeg skal til at kikke på slægten igen. Ved du noget om hvornår den danske vejledning bliver tilsendt. Efter hvad jeg har læst skulle den jo være færdig
Venlig hilsen Per Justesen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Mangler den danske brugervejledning

Indlægaf Anne Marie H » man 31-07-2017 21:53

Hej,

Jeg har netop været inde at tjekke, og jeg kan desværre ikke se, at du har bestilt den danske brugermanual. Alle, der har bestilt den danske brugermanual før udgivelsen, fik tilsendt link til download den 18. juli.

Der kan selvfølgelig være sket en fejl, så jeg ikke har fået oplysning om din bestilling, så jeg beder lige den amerikanske customer service tjekke deres ordrer, så vi er sikre på, at der ikke er sket en fejl. Du hører nærmere.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster