Hej
Har prøvet at bestille et nyt kundenr. til version 9, kan ikke finde ud af det, havde de luxe udgaven i version 8, er bestilt og betalt i feb. mdr., 2017 skulle derfor får et nyt nr. gratis, hvad gør jeg ?
hilsen
Kurt kiehn
mail: kurtkiehn@gmail.com
ny version 9
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5160
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: ny version 9
Som skrevet allerede i svar på dine mails, så skal du bestille via det link, der er i den mail/Press Release, du har fået fra Legacy customer service.
Har du ikke mulighed for at få hjælp af en IT-kyndig, der kan hjælpe dig?
Ellers er du stadig velkommen til at sende mailen fra Legacy i en privat mail til mig, så jeg kan gøre det for dig.
Har du ikke mulighed for at få hjælp af en IT-kyndig, der kan hjælpe dig?
Ellers er du stadig velkommen til at sende mailen fra Legacy i en privat mail til mig, så jeg kan gøre det for dig.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: ons 06-05-2015 21:51
- Kontakt:
Re: ny version 9
Hej Anne Marie
Jeg har fundet ud af det
Mange tak for hjælpen
hilsen
Kurt
Jeg har fundet ud af det
Mange tak for hjælpen
hilsen
Kurt
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster