Match fra My Heritage

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Kurt Arne
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors 03-03-2016 06:03
Geografisk sted: Melby
Kontakt:

Match fra My Heritage

Indlægaf Kurt Arne » fre 21-04-2017 11:05

Hej
Jeg her nu gået igang med Legacy 9 De Luxe , der e rmange nye ting man lige skal sætte sig ind ,en af dem er at der er kommet matchede fra My Heritage på flere af mine aner er der en funktion hvor man kan slette dem på alle ,jeg er ikke vild med My Heritage og deres fremgangsmåde !!
På forhånd tak
Mvh
Kurt Arne

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Match fra MyHeritage

Indlægaf Anne Marie H » fre 21-04-2017 14:23

Det er den såkaldte Hints-funktion.

Du kan ændre indstillingerne under Valg > Tilpas > 8. Vis > 8.13 Legacy hints. Du kan også klikke på Hints-ikonet ved en person, og fravælge de søgetjenester, du ikke ønsker at bruge.

Legacy leverer IKKE oplysninger til MyHeritage!

Som vi skriver i den pop-up, der vises, når du holder musen over hints-ikonet, så skal man klikke på Hjælp (efter man har klikket på hints-ikonet). Vi advarer i Hjælp bl.a. om, at man skal registreres som bruger og også betale for adgang til flere af søgesiderne. Og at Legacy i øvrigt ikke garanterer for rigtigheden af de viste hints. Man kan i øvrigt også slå de rædselsfulde Smart Match i MH fra - eller alt fra MH fra.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Kurt Arne
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors 03-03-2016 06:03
Geografisk sted: Melby
Kontakt:

Re: Match fra My Heritage

Indlægaf Kurt Arne » fre 21-04-2017 19:00

Hej Anne Marie
Tak for svaret ,det vil jeg kigge på,ja My Heritage er rædselsfuld ogde tjener penge på det ,jeg forstår ikke alle dem der bruger dem,jeg har en i vores slægtscafe der slås med match fra My Heritage og jeg har sagt til ham meld fra ,men så siger han gudhjælpe mig at der er noget af det han kan brug men at han lige må kontrolerer det i kirkebøger mm og tit viser det sig at det ikke passer!!!
Mvh
Kurt Arne


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster