Legacy 7.5 til 8

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Brugeravatar
rytter47
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 05-04-2011 12:01
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

Legacy 7,5-Legacy 8

Indlægaf rytter47 » tors 09-06-2016 22:53

Hej, på den gamle PC, havde jeg L 7,5, men PC gik i stykker. Ved ikke hvordan jeg genkalder 7,5 på deb nye PC, der körer Win 10.
På en eller anden måde har jeg fået lagt 8éren ind, men mangler mange navne.

Vär söd at hjälpe mig med at genskabe mine personer, jeg aner ikke hvad jeg skal göre.

Med vänlig hälsning rytter47

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Legacy 7,5-Legacy 8

Indlægaf Anne Marie H » fre 10-06-2016 08:16

rytter47 skrev:Hej, på den gamle PC, havde jeg L 7,5, men PC gik i stykker. Ved ikke hvordan jeg genkalder 7,5 på deb nye PC, der körer Win 10.
På en eller anden måde har jeg fået lagt 8éren ind, men mangler mange navne.

Vär söd at hjälpe mig med at genskabe mine personer, jeg aner ikke hvad jeg skal göre.

Med vänlig hälsning rytter47


Jeg vil anbefale, at du beholder Legacy 8, da Legacy 7.5 er på vej ud, og det er flere år siden vedligeholdelsen af 7.5 sluttede.

Følg følgende vejledning vedr. Legacy 8 viewtopic.php?t=2659

Det skal bemærkes, at genskabelse af dine persondata og billeder KUN kan ske, hvis du har husket at lave backup af disse på din gamle computer og gemt dem på en ekstern placering, dvs. en usb-nøgle eller et eksternt drev, f.eks. Dropbox eller OneDrive. Hvis ikke du har lavet disse backup, kan du måske være heldig stadig at kunne få fat i dine persondata fra den gamle computer. Hvis ikke, er der desværre ikke andet at gøre end at begynde forfra.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster