Opdatering af de luxe 8

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Brugeravatar
Gunhild Dalgaard
Indlæg: 22
Tilmeldt: fre 05-06-2009 07:59
Geografisk sted: Hadsten
Kontakt:

Opdatering af de luxe 8

Indlægaf Gunhild Dalgaard » ons 30-09-2015 20:25

Min harddisk gik i sort. Jeg har nu installeret Legacy 8 de Luxe på en ny disk og skal have opdateret fra installationen til opdateringsversion 517, som jeg sidst har gemt min fil i.
Når jeg åbner Legacy kan næste opdatering 518 hentes, men er det ikke et problem at min fil er gemt i version 517?
Gunhild

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5160
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Opdatering af de luxe 8

Indlægaf Anne Marie H » ons 30-09-2015 21:06

Gunhild Dalgaard skrev:Min harddisk gik i sort. Jeg har nu installeret Legacy 8 de Luxe på en ny disk og skal have opdateret fra installationen til opdateringsversion 517, som jeg sidst har gemt min fil i.
Når jeg åbner Legacy kan næste opdatering 518 hentes, men er det ikke et problem at min fil er gemt i version 517?
Gunhild


Din fil ligger ikke i programmet, den ligger i en helt almindelig mappe på din PC, som alle andre filer, så du kan altid opdatere programmet. Problemet for dig kunne her ligge i, om alt på din PC er forsvundet og du ikke har taget backup på et eksternt medie.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Brugeravatar
Gunhild Dalgaard
Indlæg: 22
Tilmeldt: fre 05-06-2009 07:59
Geografisk sted: Hadsten
Kontakt:

Re: Opdatering af de luxe 8

Indlægaf Gunhild Dalgaard » ons 30-09-2015 22:13

amh skrev:
Gunhild Dalgaard skrev:Min harddisk gik i sort. Jeg har nu installeret Legacy 8 de Luxe på en ny disk og skal have opdateret fra installationen til opdateringsversion 517, som jeg sidst har gemt min fil i.
Når jeg åbner Legacy kan næste opdatering 518 hentes, men er det ikke et problem at min fil er gemt i version 517?
Gunhild


Din fil ligger ikke i programmet, den ligger i en helt almindelig mappe på din PC, som alle andre filer, så du kan altid opdatere programmet. Problemet for dig kunne her ligge i, om alt på din PC er forsvundet og du ikke har taget backup på et eksternt medie.


Jeg har back up af mappen filen ligger i, så alt skulle være i den skønneste orden. :D
Tak for svaret :D


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster