Legacy8 sletter sig selv?

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Kaison
Indlæg: 14
Tilmeldt: lør 17-12-2011 00:09
Kontakt:

Legacy8 sletter sig selv?

Indlægaf Kaison » tors 03-09-2015 21:55

Efter at have installeret Legacy8 på min nye Windows 10 Computer sker der noget uforklarlig.
Installation og import af date går fint. Alt ser rigtig ud, men dagen efter når jeg starter Computeren op, er installationen væk. Jeg har installeret programmet flere gang nu, men det samme sker hver gang. En søgning på disken giver ingen resultat. Legacy ikonet, genvejes ikonet på skrivebordet fortælle mig at Legacy.exe ikke findes.

Brugeravatar
Ove Steen Hansen
Indlæg: 284
Tilmeldt: fre 07-05-2010 17:39
Geografisk sted: Odense SØ
Kontakt:

Indlægaf Ove Steen Hansen » fre 04-09-2015 09:18

Der er da noget, der tyder på, at installationen ikke er gået fint. Det kan også være, at dit ikon peger et forkert sted hen. Prøv at slette ikonet. Ved hjælp af Windows Stifinder kan du søge efter legacy.exe. Hvis den findes, klikker du med højre musetast på filnavnet og vælger "Send til" og "Skrivebord (opret genvej)". Hvis Legacy.exe ikke findes, er din installation ikke gået godt, og du må prøve igen.
Ove Steen Hansen

Legacy Deluxe 9 (sidste opdatering) og Windows 10.

Kaison
Indlæg: 14
Tilmeldt: lør 17-12-2011 00:09
Kontakt:

Indlægaf Kaison » fre 04-09-2015 09:52

Legacy programmet bliver placeret i folderen "C:\Program Files (x86)\Legacy8\". Ikonet på skrivebordet henviser til denne folder og når programmet forsvinder bliver ikonet hvidt og firkantet. Når jeg så kontrollerer om programmet findes er folderen "Legacy8" bare pist væk. Jeg har geninstalleret 4-5 gange efterhånden.
Der må i Windows være en funktion der renser disken for Legacy folderen. Måske jeg skal forsøge med en ændring af stien ved næste forsøg.

Kaison
Indlæg: 14
Tilmeldt: lør 17-12-2011 00:09
Kontakt:

Legacy8 sletter sig selv?

Indlægaf Kaison » man 07-09-2015 22:56

Jeg tror fejlen er lokaliseret. Jeg har installeret IObit Malware Fighter som er indstillet til dagligt at scanne disken for Malware. Hver gang dette program er færdig, er Legacy folderen slettet. Jeg har forsøgt med en ignore liste i IObit MF programmet. Legacy har nu overlevet en scanning efter at ignore listen er etableret.


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster