Jeg har haft nedbrud på min PC. Alle programmer forsvandt - også mit Legacy program, så alt må indlægges på ny.
Jeg havde Legacy 8 deluxe, men har også mistet mit kundenummer (som lå på "skrivebordet"), så hvordan gør jeg, når jeg downloader et nyt program (Uden at det koster mig noget)?
Nedbrud på min PC
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
-
- Indlæg: 17
- Tilmeldt: ons 04-12-2013 21:02
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Nedbrud på min PC
Med venlig hilsen
Inger
Inger
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5151
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Du downloader bare her fra siden på helt normal vis.
Dit kundenummer kan du få oplyst hos customerservice@legacyfamilytree.com
Skriv til dem, hvilken mail-adresse du har bestilt fra (hvis det er en anden end den, du skriver fra), og cirka hvornår du købte Legacy Deluxe.
Dit kundenummer kan du få oplyst hos customerservice@legacyfamilytree.com
Skriv til dem, hvilken mail-adresse du har bestilt fra (hvis det er en anden end den, du skriver fra), og cirka hvornår du købte Legacy Deluxe.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster