Nedbrud på min PC

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Inger Walter
Indlæg: 17
Tilmeldt: ons 04-12-2013 21:02
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Nedbrud på min PC

Indlægaf Inger Walter » tirs 27-01-2015 16:51

Jeg har haft nedbrud på min PC. Alle programmer forsvandt - også mit Legacy program, så alt må indlægges på ny.
Jeg havde Legacy 8 deluxe, men har også mistet mit kundenummer (som lå på "skrivebordet"), så hvordan gør jeg, når jeg downloader et nyt program (Uden at det koster mig noget)?
:?: :?
Med venlig hilsen
Inger

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5151
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tirs 27-01-2015 17:17

Du downloader bare her fra siden på helt normal vis.

Dit kundenummer kan du få oplyst hos customerservice@legacyfamilytree.com

Skriv til dem, hvilken mail-adresse du har bestilt fra (hvis det er en anden end den, du skriver fra), og cirka hvornår du købte Legacy Deluxe.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster