Kopiering af data standard til de Luxe

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lis Holm
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 05-07-2014 14:09
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Kopiering af data standard til de Luxe

Indlægaf Lis Holm » man 14-07-2014 18:13

Jeg har nu købt og installeret Legacy 8 de Luxe på min stationære pc. Det kører uden problemer.

På min bærbare (som skal udskiftes, altså tømmes) har jeg Legacy 7.5.0.201. Jeg skal have mine data over på den stationære (og senere på en ny bærbar, som skal køre trådløst sammen med den stationære).

Jeg har forstået, at jeg skal downloade Legacy 8 for at opdatere versionen på den bærbare, som er uden internet.

Efter opdateringen vil jeg gerne have mine data over på min stationære.

Jeg forestiller mig følgende procedure.

• Download version 8.o (standard versionen) fra hjemmesiden til et USB-stik.
• Indsætte version 8.0 (standard versionen) på den bærbare (som så opdaterer fra den gamle version)
• Kopiere de gamle data, nu 8.0, til USB-stikket
• Flytte de nu opdaterede data fra USB-stikket til den stationære, hvor de Luxe er.
• Vil de Luxe så importere disse uden videre? Jeg har jo åbnet de Luxe, da jeg installerede på den stationære med mit nye de Luxe kundenummer.

Jeg er ikke særlig sikker udi dette, derfor beder jeg om hjælp trin for trin.. Tak på forhånd for al hjælp!


:)
Lis Holm

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5160
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » man 14-07-2014 19:46

Du skal bare flytte din .fdb-fil fra Legacy 7.5 over på et usb-stik, sætte stikket i den stationære og importere dataene til Legacy 8, som det er beskrevet her viewtopic.php?t=2659

Du behøver altså ikke opdatere din Legacy 7.5 på den bærbare!

.fdb-filen på den bærbare finder du sandsynligvis i mappen c:\legacy\data

Du skriver, at du allerede har Legacy 8 kørende på den bærbare. Hvis det betyder, at du allerede har en .fdb-fil med andre data på den stationære, så skal du bare huske, at den fil du importerer fra den bærbare skal have et andet navn, end den du kører med allerede på den stationære!
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster