Installering af Deluxe udgaven

Få hjælp til download og installation af Legacy.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lis Holm
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 05-07-2014 14:09
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Installering af Deluxe udgaven

Indlægaf Lis Holm » lør 05-07-2014 14:23

Kære venner,
jeg har Legacy, version 7.5.0.201 (standard udgaven, som jeg har downloadet tidligere) på min pc.

Jeg har nu købt Deluxe udgaven, fået mail med kundenummer og fulgt instruktionen:
åbn Legacy -
klik på hjælp -
klik på lås Legaxy Deluxe op-
indtastet navn og kundenummer.

Når jeg så klikker på Fortsæt, får jeg følgende pop-up: Kundenummer er ugyldigt...

Da jeg ikke er så sikker i IT, beder jeg om hjælp, trin for trin. Tak på forhånd.
Lis Holm

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5158
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » lør 05-07-2014 16:26

Du har sandsynligvis et kundenummer, der begynder med 8, og derfor kan du ikke bruge det til Legacy 7. Legacy 7 er jo den gamle udgave, og der sælges ikke længere Deluxe til det.

Du skal downloade Legacy 8 og indtaste dit kundenummer der, så virker det.

HUSK at læse instruktionerne her viewtopic.php?t=2659
inden du flytter dine data over i Legacy 8
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Lis Holm
Indlæg: 5
Tilmeldt: lør 05-07-2014 14:09
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlægaf Lis Holm » lør 05-07-2014 16:56

Tak for hjælpen - din anvisning virkede !
Hav en god dag/aften!

Venlig hilsen
Lis Holm
Lis Holm

Susanne Bøjen
Indlæg: 23
Tilmeldt: ons 28-01-2015 14:34
Kontakt:

Kundenummer

Indlægaf Susanne Bøjen » fre 30-01-2015 10:18

Nogle, der kan hjælpe?
Jeg har handlet Deluxe udgaven 23.01.15 og beløbet er trukket 27.01.15, men der er ikke sendt et kodeord! Hvornår vil det normalt komme?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Susanne

Brugeravatar
Arne Leismann
Indlæg: 168
Tilmeldt: søn 24-07-2005 08:06
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Indlægaf Arne Leismann » fre 30-01-2015 11:30

Hej
Vi har lige haft 2 tilfælde i Aalborg i denne uge med samme problem.
Send en mail til info@legacyfamilytree.com og gør opmærksom på problemet, så løser det sig. Skriv på engelsk.
Mange hilsner
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )

Susanne Bøjen
Indlæg: 23
Tilmeldt: ons 28-01-2015 14:34
Kontakt:

Indlægaf Susanne Bøjen » lør 31-01-2015 18:31

Tak for hjælpen. Der kom et password efter et par timer.
Mvh
Susanne

Doris Henriksen
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 06-02-2015 19:48
Kontakt:

Genåbning af Legacy efter installation på ny computer.

Indlægaf Doris Henriksen » fre 06-02-2015 19:59

Hej !

Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?

Doris Henriksen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5158
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Genåbning af Legacy efter installation på ny computer.

Indlægaf Anne Marie H » fre 06-02-2015 20:51

Doris Henriksen skrev:Hej !

Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?

Doris Henriksen


Det er jo blot testfilen, der er åben, den skal bare lukkes! Har du overført dine data fra den gamle til den nye PC?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Doris Henriksen
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 06-02-2015 19:48
Kontakt:

Re: Genåbning af Legacy efter installation på ny computer.

Indlægaf Doris Henriksen » søn 22-02-2015 08:19

amh skrev:
Doris Henriksen skrev:Hej !

Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?

Doris Henriksen


Det er jo blot testfilen, der er åben, den skal bare lukkes! Har du overført dine data fra den gamle til den nye PC?

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5158
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » søn 22-02-2015 10:36

Prøv igen, Doris. Klik på "Skriv indlæg" og skriv din tekst.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Download og installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster