Kære venner,
jeg har Legacy, version 7.5.0.201 (standard udgaven, som jeg har downloadet tidligere) på min pc.
Jeg har nu købt Deluxe udgaven, fået mail med kundenummer og fulgt instruktionen:
åbn Legacy -
klik på hjælp -
klik på lås Legaxy Deluxe op-
indtastet navn og kundenummer.
Når jeg så klikker på Fortsæt, får jeg følgende pop-up: Kundenummer er ugyldigt...
Da jeg ikke er så sikker i IT, beder jeg om hjælp, trin for trin. Tak på forhånd.
Installering af Deluxe udgaven
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
Installering af Deluxe udgaven
Lis Holm
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Du har sandsynligvis et kundenummer, der begynder med 8, og derfor kan du ikke bruge det til Legacy 7. Legacy 7 er jo den gamle udgave, og der sælges ikke længere Deluxe til det.
Du skal downloade Legacy 8 og indtaste dit kundenummer der, så virker det.
HUSK at læse instruktionerne her viewtopic.php?t=2659
inden du flytter dine data over i Legacy 8
Du skal downloade Legacy 8 og indtaste dit kundenummer der, så virker det.
HUSK at læse instruktionerne her viewtopic.php?t=2659
inden du flytter dine data over i Legacy 8
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: ons 28-01-2015 14:34
- Kontakt:
Kundenummer
Nogle, der kan hjælpe?
Jeg har handlet Deluxe udgaven 23.01.15 og beløbet er trukket 27.01.15, men der er ikke sendt et kodeord! Hvornår vil det normalt komme?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Susanne
Jeg har handlet Deluxe udgaven 23.01.15 og beløbet er trukket 27.01.15, men der er ikke sendt et kodeord! Hvornår vil det normalt komme?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Susanne
- Arne Leismann
- Indlæg: 168
- Tilmeldt: søn 24-07-2005 08:06
- Geografisk sted: Nørresundby
- Kontakt:
Hej
Vi har lige haft 2 tilfælde i Aalborg i denne uge med samme problem.
Send en mail til info@legacyfamilytree.com og gør opmærksom på problemet, så løser det sig. Skriv på engelsk.
Vi har lige haft 2 tilfælde i Aalborg i denne uge med samme problem.
Send en mail til info@legacyfamilytree.com og gør opmærksom på problemet, så løser det sig. Skriv på engelsk.
Mange hilsner
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )
Arne Leismann (Legacy Deluxe 9.0.0 393 + Microsoft Edge )
-
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: ons 28-01-2015 14:34
- Kontakt:
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: fre 06-02-2015 19:48
- Kontakt:
Genåbning af Legacy efter installation på ny computer.
Hej !
Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?
Doris Henriksen
Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?
Doris Henriksen
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Genåbning af Legacy efter installation på ny computer.
Doris Henriksen skrev:Hej !
Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?
Doris Henriksen
Det er jo blot testfilen, der er åben, den skal bare lukkes! Har du overført dine data fra den gamle til den nye PC?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: fre 06-02-2015 19:48
- Kontakt:
Re: Genåbning af Legacy efter installation på ny computer.
amh skrev:Doris Henriksen skrev:Hej !
Har fået ny computer og har måttetre-installere Legacy 7.5, som jeg købte og betalte for 3 år siden.
Har fint fået downloaded programmet, men kan ikke komme ind på mine data, som jeg har registreret igennem de sidste 3 år. Når jeg åbner programmet er det en amerikansk families slægtstavle mm., der viser sig. Og jeg kan ikke finde mine egne data. Hvordan gør jeg ?
Doris Henriksen
Det er jo blot testfilen, der er åben, den skal bare lukkes! Har du overført dine data fra den gamle til den nye PC?
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster