Efter der i Juli kom en opdatering til Families på familiens 2 android telefoner, vil de ikke køre programmet.
Jeg har haft afinstalleret og geninstalleret. Efter geninstallation vil den godt starte og åbne Kennedyfilen. Når jeg lukker ned og vil genåbne kommer der et blink, og der sker ikke noget.
Jeg har selvfølgelig haft genstartet telefonen.
Er der andre, der oplevet noget lignende?
På min gamle Ipad er der ingen problemer.
Mvh. Jens Aaberg
Families vil ikke starte efter opdatering
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 4970
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Families vil ikke starte efter opdatering
Jeg kender desværre ikke nok til Families til at kunne svare på det, men du kan prøve at skrive (på engelsk) til families@telgen.co.uk
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)
Re: Families vil ikke starte efter opdatering
Jeg har nu været i forbindelse med Telgen, men uden resultat. Det, de kunne foreslå, hjalp ikke. Men der kom dog heller ikke en melding om, at det bare var mit problem. Jeg forstod dem sådan, at de de arbejder på sagen. Så må vi jo se, hvad der sker.
Jeg tænker bare på, om det kun er mig, der har dette problem??
Mvh. Jens Aaberg.
Jeg tænker bare på, om det kun er mig, der har dette problem??
Mvh. Jens Aaberg.
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 4970
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Families vil ikke starte efter opdatering
Ja, jeg har ikke haft problemer med programmet på min Android (Samsung).
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)
Re: Families vil ikke starte efter opdatering
Der er nu kommet ny opdatering til Families, og alt fungerer igen.
J. Aaberg
J. Aaberg
Tilbage til "Apps til mobile enheder"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst