Hej
Jeg har tidligere overført mine Legacy-data til FAmilies på min mobil phone, men nu virker det ikke
I Familiessync kan jeg konvertere min Legacy-fil til sqlite uden problemer, men når jeg så vil " Transfer file to Android", så kommer jeg kun til "locating Families Folder on Android device" og så sker der ikke mere og jeg er nødt til nødlukke med crtl-alt-del.
Nogen gode ideer ?
kan ikke overføre via USB til Android
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: kan ikke overføre via USB til Android
Ja, brug Wifi! Jeg havde samme problem med overførsel til min iPad via USB, men det går fint via wifi.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)
Hej Anne Maria
Det virker heller ikke med Wifi- her kommer hurtigt et sted hvor jeg skal oplyse device adress og jeg indtaster 192.168.0.50:5050, hvorefter følgende meddelelse kommer : Der kunne ikke oprettes forbindelse til Fjernserveren.
Når jeg prøver via USB kommer et sted en anbefaling om at checke at mobilens SD-kort er med i Windows Explorer. I min W. Explorer finder jeg Nexus5 , som er min mobils navn, men ingen SD-hukommelse er anført.
mvh Holger Almholt
Det virker heller ikke med Wifi- her kommer hurtigt et sted hvor jeg skal oplyse device adress og jeg indtaster 192.168.0.50:5050, hvorefter følgende meddelelse kommer : Der kunne ikke oprettes forbindelse til Fjernserveren.
Når jeg prøver via USB kommer et sted en anbefaling om at checke at mobilens SD-kort er med i Windows Explorer. I min W. Explorer finder jeg Nexus5 , som er min mobils navn, men ingen SD-hukommelse er anført.
mvh Holger Almholt
halmholt
- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:
Du må nok tage dit problem til Families brugerforum.
Venlig hilsen
Hej AnneMarie
Jeg har nu nærlæst hjælpeteksten i Families og fandt den rigtige adresse og nu er min slægtsfil overført via Wifi
mvh
Holger Almholt
Jeg har nu nærlæst hjælpeteksten i Families og fandt den rigtige adresse og nu er min slægtsfil overført via Wifi
mvh
Holger Almholt
halmholt
- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:

Venlig hilsen
Tilbage til "Apps til mobile enheder"