Slægten på iPad?

Spørgsmål til apps til f.eks. Android (mobil, tablet) og iOS (iPad, iPod, iPhone)

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Lone Wredstrøm
Indlæg: 66
Tilmeldt: søn 09-03-2008 21:51
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Lone Wredstrøm » søn 28-08-2016 12:07

Jeg har haft stor glæde af Families længe. Nu har jeg fået ny PC med Windows 10, og kan ikke få det til at funke. Jeg har downloaded både FamiliesSync og ny vers. af Itunes til min PC. Jeg har også kunne konverteret en familiefil. pr. d.d.

Men når jeg åbner Itunes - har jeg aldrig haft muligheden under Enheder. De eneste forslag under denne fane er "Synkroniser "Lones Ipad" (det har jeg nu gjort 5 gange i dag) - "Overfør køb fra "Lones Ipad" - "Sikkerhedskopiering" - "Gendan fra sikkerhedskopi"
Under mine Apps er Families ikonet, men jeg kan ikke åbne spor, så jeg kan få fildelingen åben og overførsel i gang.
Lone

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » man 29-08-2016 15:21

I Families Sync skal du bruge den første mulighed - Sync iDevice using USB/iTunes og derefter Write Family File to Device. Det skal ske efter at du har konverteret din fil.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit

jaa
Indlæg: 33
Tilmeldt: tors 01-05-2008 17:54
Geografisk sted: Dronninglund
Kontakt:

Re: Slægten på iPad?

Indlægaf jaa » ons 21-12-2016 21:57

Jeg har altid kunnet lægge min Legacyfil over på min ipad, når jeg først har fået den konverteret i Families Sync.
Nu kan jeg pludselig ikke mere. Den fil, der bliver dannet, hedder nu ikke .sqLite, men den angives til at være af typen "itunes Mucic Player". Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med, at jeg lige er gået fra Legacy 7.5 til Legacy 8?
Jeg er nok mere af den opfattelse, at det er iTunes, der driller. Det er sidste version af den, jeg bruger.
Er der nogen, der har været ude for det samme problem? Og kan man overføre til Ipad uden at skulle bruge ITunes.
Mvh.
Jens Aaberg.

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Slægten på iPad?

Indlægaf Anne Marie H » tors 22-12-2016 09:06

jaa skrev:Jeg har altid kunnet lægge min Legacyfil over på min ipad, når jeg først har fået den konverteret i Families Sync.
Nu kan jeg pludselig ikke mere. Den fil, der bliver dannet, hedder nu ikke .sqLite, men den angives til at være af typen "itunes Mucic Player". Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med, at jeg lige er gået fra Legacy 7.5 til Legacy 8?
Jeg er nok mere af den opfattelse, at det er iTunes, der driller. Det er sidste version af den, jeg bruger.
Er der nogen, der har været ude for det samme problem? Og kan man overføre til Ipad uden at skulle bruge ITunes.
Mvh.
Jens Aaberg.


Det har ikke noget med skiftet fra 7.5 til 8 at gøre. Jeg har haft 8 i lang tid, men nu efter seneste opdatering af iTunes kan jeg ikke overføre filen til min iPad. Jeg ved ikee, hvad der kan gøres ved det, men jeg vil meget gerne høre fra andre brugere af Families, der evt. har samme problem, inden jeg tager kontakt med dem, der udvikler Families.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

jaa
Indlæg: 33
Tilmeldt: tors 01-05-2008 17:54
Geografisk sted: Dronninglund
Kontakt:

Re: Slægten på iPad?

Indlægaf jaa » tors 22-12-2016 11:47

Hej Anne Marie.
Tak for svaret.
Så tager jeg det lidt mere roligt. Troede kun det var et problem hos mig.
Mvh. Jens.


Tilbage til "Apps til mobile enheder"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster