Legacy8-slægtstavler.

Få hjælp til slægtstavler, tilføjelsesprogrammet der følger med Legacy 7 og nyere.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Preben Lund
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 24-02-2015 14:43
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Legacy8-slægtstavler.

Indlægaf Preben Lund » tirs 24-02-2015 15:17

Hej

Jeg har arbejdet med Legacy8-slægtstavler (Legacy Charting) og prøvet med forskellige indstillinger farver mm.

Mit spørgsmål er nu, hvordan kommer jeg tilbage til den oprindelige indstilling vedr. slægtstavler.

mvh
Preben

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tirs 24-02-2015 17:28

Sådan noget kan man desværre ikke i Legacy Charting - i modsætning til selve Legacy, hvor der stort set i alle dele af programmet er en 'Sæt til standard'-knap.

Charting er jo et program, som ikke er udviklet af dem, der står bag Legacy. Charting er købt til for at imødekomme ønskerne om flere typer slægtstavler.

Der er altså ikke andet for, end du må indstille, indtil du finder den opsætning, der passer dig.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Preben Lund
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 24-02-2015 14:43
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlægaf Preben Lund » tirs 24-02-2015 18:15

amh skrev:Sådan noget kan man desværre ikke i Legacy Charting - i modsætning til selve Legacy, hvor der stort set i alle dele af programmet er en 'Sæt til standard'-knap.

Charting er jo et program, som ikke er udviklet af dem, der står bag Legacy. Charting er købt til for at imødekomme ønskerne om flere typer slægtstavler.

Der er altså ikke andet for, end du må indstille, indtil du finder den opsætning, der passer dig.


Tak for hjælpen

mvh
Preben


Tilbage til "Legacy Charting"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst