Charting - antal generationer
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
Begrænset til 4 generationer
Min Legasy 7.5 Deluxe er begyndt at begrænse visning / udskrivning af charts til 4 generationer, lige som før jeg købte Deluxe versionen. Hvad kan jeg gøre for at genoprette - så jeg selv kan bestemme, hvor mange generationer jeg vil se / udskrive?
Mort1s1
Mort1s1
Mort1s1
- Anne Marie H
- Teamleder
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Hvilken version af Legacy har du? Du skal sørge for at have opdateret Legacy til den seneste version, som er 7.5.0.219
Hvis du har den opdaterede version, så må du lige beskrive lidt nærmere, hvilke(n) tavle(r) der giver problemet.
Hvis du har den opdaterede version, så må du lige beskrive lidt nærmere, hvilke(n) tavle(r) der giver problemet.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)
Legacy Charting - Antal Generationer
Jeg har den allernyeste version, og i Filinformation fik jeg da også at vide, at alt var ok, Legacy Deluxe, men alligevel, kun 4 generationer, Problemet er dog løst.........
Jeg har i aftes og i nat korresponderet med Legacy Support (USA), som heller ikke helt forstod, at alt var ok, og så alligevel ikke.
Løsningen blev, at jeg i Legacy 7.5 mappen slettede Legacy Charting 7. og derefter opdaterede programmet, herved blev Charting 7. geninstalleret - og virker nu efter hensigten.
Jeg har i aftes og i nat korresponderet med Legacy Support (USA), som heller ikke helt forstod, at alt var ok, og så alligevel ikke.
Løsningen blev, at jeg i Legacy 7.5 mappen slettede Legacy Charting 7. og derefter opdaterede programmet, herved blev Charting 7. geninstalleret - og virker nu efter hensigten.
Mort1s1
- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:
Det var godt, at du fik det til at virke, som det skal.
Jeg skal lige sige, at det er bedst, at du opretter et nyt emne, når du har spørgsmål her i Forum. Når du - som du gjorde oprindeligt - hæfter dit spørgsmål på et allerede eksisterende emne, så er det ikke altid, at der reageres på det. Ellers kan du næsten altid regne med at få svar samme dag, som du stiller spørgsmål her.
Derfor flyttede jeg dit spørgsmål til den emnegruppe, Legacy Charting - L7, hvor det rettelig hører hjemme.
Jeg skal lige sige, at det er bedst, at du opretter et nyt emne, når du har spørgsmål her i Forum. Når du - som du gjorde oprindeligt - hæfter dit spørgsmål på et allerede eksisterende emne, så er det ikke altid, at der reageres på det. Ellers kan du næsten altid regne med at få svar samme dag, som du stiller spørgsmål her.
Derfor flyttede jeg dit spørgsmål til den emnegruppe, Legacy Charting - L7, hvor det rettelig hører hjemme.
Venlig hilsen
Legacy Chatting 1.7
Ja det forstår jeg - Faktisk var det også en fejl, at mit spørgsmål endte hvor det endte, men jeg er jo ny her, og da det først var sket................
Mort1s1
-
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt:
Helt samme problem!
Hej jeg sidder med præcist det samme problem, men jeg er ikke så ferm, så jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal opdatere. Det er lidt trist, nu hvor jeg er kommet op på 8 generationer.
Mange Hilsner Helle
Mange Hilsner Helle
- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:
Re: Helt samme problem!
HelleHylle skrev:Hej jeg sidder med præcist det samme problem, men jeg er ikke så ferm, så jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal opdatere. Det er lidt trist, nu hvor jeg er kommet op på 8 generationer.
Mange Hilsner Helle
Hej Helle,
Velkommen til

Har du Legacy Deluxe?
Venlig hilsen
-
- Kontakt:
Hej Igen
Ja jeg købte netop deluxe for at kunne have alle mine aner med. Og så laver den det "nummer" med mig.
- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:
Re: Hej Igen
HelleHylle skrev:Ja jeg købte netop deluxe for at kunne have alle mine aner med. Og så laver den det "nummer" med mig.
OK, hvilken version har du? Den seneste hedder 7.5.0.266 (den nye udgave er lige kommet på for 2 min. siden...), hvis ikke det er den du har, skal du opdatere fra linket på Legacy startside.
Venlig hilsen
- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:
HelleHylle skrev:Min hedder :7.5.0.219
Jeg kan kun se nogle der hedder noget med 6.0 men jeg er måske ikke så fiks som jeg troede.
Venlig hilsen Helle
På fanen Legacy startside er det angivet om, du har seneste version. Hvis ikke, er der et link, du kan klikke på, og som opdaterer Legacy. Denne opdatering er stor, og derfor ændres der i dine familiefiler. Legacy spørger, om du vil opdatere - hertil skal du svare Ja!
Venlig hilsen
-
- Kontakt:
Undskyld, men...
Du bliver nødt til at skære det ud i pap,
hvilken startside?
Når jeg åbner legacy kommer jeg direkte ind til mit stamtræ, eller er det måske hjemmesiden
Jeg er som sagt ikke så skrap
Mange hilsner Helle

Når jeg åbner legacy kommer jeg direkte ind til mit stamtræ, eller er det måske hjemmesiden

Jeg er som sagt ikke så skrap
Mange hilsner Helle
-
- Kontakt:
Det hjalp at brokke sig
Nu installerede jeg hele programmet igen, og så virker det sørme, dejligt, dejligt. Ikke mere brok herfra!
-
- Kontakt:
Kun 4 generationer vises
Jeg er helt ny bruger og har derfor seneste version 8.
Jeg har indskrevet 5 generationer, men i stamtræet vises der kun 4, og det kan jeg ikke ændre på. - Jeg har prøvet at afinstallere programmet og installere på ny, men det hjælper ikke.
Hvad kan jeg gøre? - Det er gratisversionen jeg har. Betyder det noget ??
Mvh Erik

Jeg har indskrevet 5 generationer, men i stamtræet vises der kun 4, og det kan jeg ikke ændre på. - Jeg har prøvet at afinstallere programmet og installere på ny, men det hjælper ikke.
Mvh Erik

- Anne Marie H
- Teamleder
- Kontakt:
Re: Kun 4 generationer vises
Ejersminde skrev:Jeg er helt ny bruger og har derfor seneste version 8.
Mvh Erik
Det er fordi, at du har gratisversionen. Hvis du vil have vist flere generationer, må du investere de 29.95 US$, som Deluxe koster. Det kan anbefales

Venlig hilsen