Mulige problemer

Få hjælp til opsætning af skærmvisning og andre generelle indstillinger i Legacy

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Tage ChrL
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre 15-03-2024 19:34
Kontakt:

Mulige problemer

Indlægaf Tage ChrL » lør 16-03-2024 19:31

Spørgsmål til Legacy forum.
Hej Jeg er ny bruger af Legacy, har importeret en get-com fil fra mit tidligere slægt-
program.
For ikke at løbe ind i for mange problemer er der kørt en rapport over ”Mulige Problemer”
1: Barn 4 født for længe efter foregående barn.
2: Første barns fødsel er længe efter vielsesdato.
3: Første barns fødsel er længe efter vielsesdato.
4: Første barn født for hurtigt efter vielsesdato.
5: Første barn født for hurtigt efter vielsesdato.

Jeg er klar over det har noget med opsætningen at gøre. I min opsætning har jeg fulgt Anne Marie Holck opsætning i hendes video. Jeg mener at man kan bekræfte i en kolonne B, men i hvilken?
PÅ forhånd tak for hjælpen
Tage Lasse

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5160
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Mulige problemer

Indlægaf Anne Marie H » lør 16-03-2024 20:00

Som det skrives, så er det "mulige" problemer, og lige dem, du nævner, popper op, fordi Legacy vil gøre dig opmærksom, at der går for lang tid mellem to børn, og det kan skyldes, at der er børn, du hsr overset. At børn fødes for tidligt i forhold til vielsesdato, kan også skyldes, at man har angivet en forkert vielsesdato eller fødselsdato.

Det har ikke noget med opsætningen at gøre, men du kan slå denne funktion helt eller delvist fra. Se også videoen "Indstillinger", der mener jeg at jeg har beskrevet det. Eller Klik på Hjælp og søg efter Mulige problemer.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Skærmvisning og opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster