Vedr. back up

Få hjælp til opsætning af skærmvisning og andre generelle indstillinger i Legacy

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Aase Jensen
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 29-08-2016 13:27
Kontakt:

Vedr. back up

Indlægaf Aase Jensen » man 29-08-2016 17:00

Legacy har slettet omkring 200 personer i mit slægtstræ. Jeg har søgt efter en back up, men kan ikke finde den. Er der nogen, der kan hjælpe migHilsen Aase Jensen
Hilsen Aase Jensen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Vedr. back up

Indlægaf Anne Marie H » man 29-08-2016 20:28

Aase Jensen skrev:Legacy har slettet omkring 200 personer i mit slægtstræ. Jeg har søgt efter en back up, men kan ikke finde den. Er der nogen, der kan hjælpe migHilsen Aase Jensen


Legacy sletter nu ikke noget. Ofte skyldes den oplevelse, at du enten har to filer (bevidst eller ubevidst), eller det kan skyldes, at du bruger Dropbox.
Der laves kun backup, når du gør det selv, og det opfordres du til, når du lukker programmet.

Jeg vil foreslå, at du søger på din PC efter filer, der ender på .fdb, så finder du de manglende filer, vil jeg tro.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

baertel
Tester
Indlæg: 1222
Tilmeldt: søn 22-05-2005 12:56
Geografisk sted: 2670 Greve
Kontakt:

Indlægaf baertel » søn 04-09-2016 15:44

Jeg ved ikke hvordan status er idag, om problemet er løst eller ej, men alligevel:
Tilsyneladende tab af data kan også skyldes at man har fået slettet en tilknytning så en hel gren af familien ikke vises.
Brug menuen Vis, Slægtsgrupper, så får du en oversigt over 'løse' personer og grupper i din slægtsfil.
mvh
Leif Bærtelsen


Versioner: Betaer og GR deluxe ;-)
Windows 11, 64 bit


Tilbage til "Skærmvisning og opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster