Internet +brugermanual 9

Få hjælp til oprettelse af hjemmesider, det kan være fra Legacy eller fra andre meget anvendte programmer til dette.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

torben71
Indlæg: 9
Tilmeldt: fre 11-11-2016 15:10
Kontakt:

Internet +brugermanual 9

Indlægaf torben71 » tirs 31-10-2017 16:26

Hej med jer
Jeg vil gerne spørge om hvordan jeg kan få familiemedlemmer til at komme ind på mit slægtsprogram ja jeg spørger nok dumt, men man siger jo at der ikke findes dumme spørgsmål. skal man oprette en hjemmeside for at det kan lade sig gøre. :?:

Hvor finder jeg min bruger manual jeg har købt den.

jeg er lidt oppe i årene så i må havde mig undskyldt :D

Med venlig hilsen
Torben Sørensen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Internet +brugermanual 9

Indlægaf Anne Marie H » tirs 31-10-2017 21:23

Ja, man skal investere i hjemmeside og webhotel, som man skal uploade sine data til.

Legacy danske brugermanual kan kun købes ved at sende en bestilling til manual@legacydansk.dk Se mere her viewtopic.php?f=13&t=3929
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

torben71
Indlæg: 9
Tilmeldt: fre 11-11-2016 15:10
Kontakt:

Re: Internet +brugermanual 9

Indlægaf torben71 » tors 02-11-2017 15:31

Hej Igen Anne Marie
jeg har jo købt og betalt for brugermanual. Skal jeg bare gå ind og bestille den igen, kommer så og siger, at man har købt den engang?

Så har jeg et andet problem, jeg kan ikke lokke ind, jeg har prøvet mine to e-mail adresser, altså ikke Forum men til legacy 9, for at se div. Oplysninger om min konto. Min ene mail er .... og den har Telenord nu nedlagt, så alle der bruger den kan ikke komme i kontakt med mig,og det er jo ikke så godt. Den jeg bruger nu er t.....

håber du kan hjælpe mig lidt på vej

jeg er ikke så god til alt det tekniske.Jeg skal næsten havde det skåret ud i pap hvis du forstår. vil du havde mit kunde nr.?

Med venlig hilsen
Torben Sørensen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Internet +brugermanual 9

Indlægaf Anne Marie H » tors 02-11-2017 16:17

torben71 skrev:Hej Igen Anne Marie
jeg har jo købt og betalt for brugermanual. Skal jeg bare gå ind og bestille den igen, kommer så og siger, at man har købt den engang?

Så har jeg et andet problem, jeg kan ikke lokke ind, jeg har prøvet mine to e-mail adresser, altså ikke Forum men til legacy 9, for at se div. Oplysninger om min konto. Min ene mail er .... og den har Telenord nu nedlagt, så alle der bruger den kan ikke komme i kontakt med mig,og det er jo ikke så godt. Den jeg bruger nu er t.....

håber du kan hjælpe mig lidt på vej

jeg er ikke så god til alt det tekniske.Jeg skal næsten havde det skåret ud i pap hvis du forstår. vil du havde mit kunde nr.?

Med venlig hilsen
Torben Sørensen


Jeg har slettet dine mailadresser, som kan bruges af spamrobotter.

Hvordan og hvornår har du købt og betalt for din manual?

Når du får den besked, at du har købt den engang, så tyder det på, at det er på den amerikanske side, du har købt, så kan jeg desværre ikke hjælpe. Så skal du henvende dig til sales@legacyfamilytree.com (på engelsk) - og så er det den engelsksprogede manual, du har købt - ikke den danske.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Hjemmesider"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster