Legacy ind på hjemmeside

Få hjælp til oprettelse af hjemmesider, det kan være fra Legacy eller fra andre meget anvendte programmer til dette.

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

enemark
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 20-03-2017 10:25
Kontakt:

Legacy ind på hjemmeside

Indlægaf enemark » man 20-03-2017 19:12

Jeg er helt ny omkring slægtsforskning og uvidende omkring hjemmesider. For sådan lige at få det på plads. Jeg har tidligere prøvet Myheritage, men vil nu bruge Legacy og lægge det ud på min nyoprettede hjemmeside. Den er lavet hos Unoeuro og efterfølgende er der, jf. deres vejledning, installeret Wordpress. Jeg ved som ikke noget om det - håber dog med tiden, at komme til det - så jeg følger blindt vejledningerne. Men hvordan får jeg de ting, som jeg nu har fået ind i Legacy over på hjemmesiden? Jeg har studeret vejledningerne, men kan ikke kloges af dem. Kan I hjælpe?

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Legacy ind på hjemmeside

Indlægaf Anne Marie H » tirs 21-03-2017 00:22

Prøv at kigge på svaret her viewtopic.php?t=3663

Der er også yderligere forklaring, der kan hjælpe dig videre under Legacys Hjælp. I alle vinduer du åbner i Legacy, er der en hjælp-knap, der fortæller om mulighederne i de forskellige vinduer.

Hjælp til Wordpress og andet vedr. hjemmesider kan vi ikke hjælpe med her i forum. Der må du søge hjælp hos dem, der har kendskab til det :)
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Hjemmesider"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster