Sprogspørgsmål

Få hjælp til registrering af kilder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Bente Hinze
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 29-06-2015 10:04
Kontakt:

Sprogspørgsmål

Indlægaf Bente Hinze » man 29-06-2015 10:19

Jeg har fornylig opdateret mit Legacy. Efter det kan jeg ikke tilføje kilder på dansk, den vil ikke godtage f. eks. dåb. Har jeg opdateret en forkert version? Venlig hilsen Bente Hinze
Bente

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Sprogspørgsmål

Indlægaf Anne Marie H » man 29-06-2015 12:00

Bente Hinze skrev:Jeg har fornylig opdateret mit Legacy. Efter det kan jeg ikke tilføje kilder på dansk, den vil ikke godtage f. eks. dåb. Har jeg opdateret en forkert version? Venlig hilsen Bente Hinze


Det må du lige uddybe. Hvilken version har du opdateret til? Har du standard eller Deluxe udgaven?

Uanset, så skal du kunne indtaste kilder, og så skal jeg lige vide, hvordan du indtaster kilder? Hvad mener du med, at den ikke vil godtage dåb?
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Bente Hinze
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 29-06-2015 10:04
Kontakt:

Re: Sprogspørgsmål

Indlægaf Bente Hinze » tirs 30-06-2015 11:06

amh skrev:
Bente Hinze skrev:Jeg har fornylig opdateret mit Legacy. Efter det kan jeg ikke tilføje kilder på dansk, den vil ikke godtage f. eks. dåb. Har jeg opdateret en forkert version? Venlig hilsen Bente Hinze


Det må du lige uddybe. Hvilken version har du opdateret til? Har du standard eller Deluxe udgaven?

Uanset, så skal du kunne indtaste kilder, og så skal jeg lige vide, hvordan du indtaster kilder? Hvad mener du med, at den ikke vil godtage dåb?


Jeg har opdateret til 8.501, jeg har de luxe, skal det betales hver gang man opdaterer. Du kan nok se jeg er ikke så skrap til dette. Jeg har da kunnet tilføje kilder hidtil. Jeg går ind i kilde og klikker tilføj kilde så plejer det at virke. Det med at den vil ikke godtage dåb betyder at det hele er på engelsk og der er ingen christning. Det plejer at være på dansk. Det er derfor jeg tror jeg måske har opdateret en forkert version. Venlig hilsen Bente
Bente

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf Anne Marie H » tirs 30-06-2015 11:21

Har du brugt Legacy 8 længe, eller er det første gang, du går i gang med den version?

Prøv at læse her viewtopic.php?t=2659

Har du brugt opdateringslinket på fanen Legacy startside, når du har programmet åbent? Det skal du bruge fremover, så er du sikker på, at du får den danske version. Du skal ikke betale for de løbende opdateringer, der kommer til programmet. Der vil f.eks. først skulle betales, når der kommer en Legacy 9, og det er ikke på trapperne endnu...

Hvis blot det er sproget, der er problemet, så skal du klikke på fanen Valg og derefter på ikonet Vælg sprog, der kan du vælge dansk.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

Bente Hinze
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 29-06-2015 10:04
Kontakt:

Indlægaf Bente Hinze » tirs 30-06-2015 14:51

amh skrev:Har du brugt Legacy 8 længe, eller er det første gang, du går i gang med den version?

Prøv at læse her viewtopic.php?t=2659

Har du brugt opdateringslinket på fanen Legacy startside, når du har programmet åbent? Det skal du bruge fremover, så er du sikker på, at du får den danske version. Du skal ikke betale for de løbende opdateringer, der kommer til programmet. Der vil f.eks. først skulle betales, når der kommer en Legacy 9, og det er ikke på trapperne endnu...

Hvis blot det er sproget, der er problemet, så skal du klikke på fanen Valg og derefter på ikonet Vælg sprog, der kan du vælge dansk.


Tak for hjælpen. Jeg prøver at komme videre. Jeg har brugt Legacy i 4 år, jeg startede med Legacy 7.5. Vi er en gruppe i vores forening som hjælper hinanden, men lige nu er der jo sommerferie. Derfor mit spørgsmål, endnu engang tak. Venlig hilsen Bente
Bente


Tilbage til "Kilder"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster