Besværligt køb af Deluxe

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

CkOtterup
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 08-08-2023 18:25
Kontakt:

Besværligt køb af Deluxe

Indlægaf CkOtterup » ons 09-08-2023 21:20

Hej
Jeg tror nok, at jeg har købt deluxe-adgang via det danske link.
I ordre historikken fra Legacy Family Tree Webinars fremgår det, at jeg har købt Legacy 9.0 Deluxe ... dansk udgave for 29.95 USD
Jeg har et download password og et serienummer; men jeg har ikke fået et kundenr på e-mail, så jeg kan ikke komme videre.
Jeg kan heller ikke se beløbet i min netbank.
Hvordan kommer jeg videre?
mvh
Christian Karstensen

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5160
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Besværligt køb af Deluxe

Indlægaf Anne Marie H » ons 09-08-2023 23:47

Hvornår har du købt det? Man får normalt ikke serienummer, så jeg skal vide om det begynder med 9x-yyy-zzz-xx. Du må ikke oplyse nummeret her i gruppen, men hvis det, du kalder serienummer er opbygget som vist med 10 tal delt med bindestreg, så er det dit kundenummer.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

CkOtterup
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 08-08-2023 18:25
Kontakt:

Re: Besværligt køb af Deluxe

Indlægaf CkOtterup » tors 10-08-2023 07:17

Tak.
Det var løsningen.
Der kom ingen e-mail. Men jeg kunne udskrive "Printable Receipt" lige efter købet.
Mvh
Christian


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster