Findes det mon??

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

Brugeravatar
Nikoline
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 11-10-2020 12:50
Geografisk sted: Vejle
Kontakt:

Findes det mon??

Indlægaf Nikoline » tirs 27-10-2020 06:05

Det kunne være rart, hvis der fandtes et sted man kunne søge efter vielser. Eks. kunne være, at man søgte på navn og fødselsdato og fødselssted og så vil der dukke op, om vedkommende er blevet gift og evt. hvor og hvornår og med hvem.

Jeg ved godt at der er kirkebøger, men når man så ikke har data om hvornår ens forældre er blevet gift og hvor.

Er ved at finde frem til mine forældre, der begge er døde. Jeg ved, at min biologiske mor senere er blevet gift igen og har stiftet en ny familie, som jeg desværre ikke er en del af. Min biologiske far er svær at finde nogle oplysningerom, da det åbenbart er et mørkt kapitel. Jeg har begge mine forældres fødselsted og hvornår de er døde og de oplysninger, der står på min dåbsattest. jeg har også oplysninger, om hvor de er begravet. Det er jo ikke ret meget.

Jeg har så fundet dem begge i diverse folketællinger, men altså ikke hvor de er sammen.

Min mors seneste familie er desværre et lukket land for mig.
Venlig hilsen

Nikoline Kluge

Legacy Deluxe
Ver: 9.0.0.368 + Win 10 Pro

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Findes det mon??

Indlægaf Anne Marie H » tirs 27-10-2020 07:48

Hej Nikoline,
Det er et spørgsmål, du bør stille i et andet forum, f.eks. Danske slægtsforskere. Det har ikke relevans for Legacy-brugere. Jeg lukker for kommentarer.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster