Side 1 af 1

Error 339 ved køb af DeLuxe

: lør 12-10-2019 16:07
af nordsejl
Jeg har nu købt og downloaded Legacy DeLuxe.Ved anvendelse af programmet får jeg meddelelsen Error 339, hvorefter programmet lukker ned. Åbn De Luxe ruden vises ikke i mit program. Hvad gør jeg galt? Jeg har gjort nøjagtigt som instruktionen siger.
Med venlig hilsen Gunnar Nordsejl

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

: søn 13-10-2019 23:04
af Anne Marie H
Der må stå mere end Error 339? hvad står der bagefter, men jeg tror, at du har fejl i din download.

Du skal downloade herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy men inden du gør det, vil jeg anbefale, at du afinstallerer Legacy fuldstændig, det gøres ved at finde og dobbeltklikke på filen RemoveLegacy.exe her C:\Program Files (x86)\Legacy9
Processen forudsætter selvfølgelig, at du har Legacy 9.

Du skal i øvrigt være opmærksom på, at du IKKE kan bruge et kundenummer fra Legacy 8 eller tidligere i Legacy 9, dvs. at når du har Legacy 9, så skal dit kundenummer begynde med 9x-xxx-xxx-xx Du skal IKKE downloade Legacy Deluxe, det er inkluderet i det download-link, jeg har angivet ovenfor, og du skal blot indtaste kundenummeret i programmet, som forklaret tidligere.

Du skal desuden være opmærksom på, at dit antivirus-program kan blokere nogle filer, når du downloader programmet, især BullGuard giver problemer, så det kan være nødvendigt at slå antivirus-programmet fra, mens du downloader.

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

: man 14-10-2019 15:26
af nordsejl
Ja, der står Error 339. Component VSOCX6 not correctly registered: a file is missing or invalid.
Jeg vil nu prøve dit forslag og håber så det fungerer. Mit kundenummer begynder med 9. Jeg har været på og aktiveret DeLuxe. men fejlen dukker op igen , når jeg arbejder med filen.
Mvh og tak Gunnar Nordsejl

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

: man 14-10-2019 22:41
af Anne Marie H
Hvis ikke en ny installation af Legacy, fjerner fejlen, kan du downloade den manglende fil her: http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00236

Det er en Windows-fil, som du kopierer ved at klikke på den. Følg instruktionerne. Hvis ikke du forstår engelsk, så sig til, så skal jeg oversætte det.

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

: ons 16-10-2019 16:54
af nordsejl
Hej. Mange tak for din hjælp. Jeg er nu godt i gang.
Venlig hilsen Gunnar Nordsejl.

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

: ons 16-10-2019 18:29
af Anne Marie H
Det lyder godt.

Geninstallation af legacy deluxe

: fre 23-10-2020 15:46
af nordsejl
Ved forsøg på at fjerne Error 339, som stadig dukker op gik min pc i stykker og jeg mistede mit program. Er det muligt at geninstallere programmet uden omkostninger? Jeg har koden jeg fik ved købet. Med venlig hilsen Gunnar Nordsejl

Re: Geninstallation af legacy deluxe

: fre 23-10-2020 23:00
af Anne Marie H
nordsejl skrev:Ved forsøg på at fjerne Error 339, som stadig dukker op gik min pc i stykker og jeg mistede mit program. Er det muligt at geninstallere programmet uden omkostninger? Jeg har koden jeg fik ved købet. Med venlig hilsen Gunnar Nordsejl


Hvis du stadig bruger BullGuard, som antivirus-program, så bliver du nødt til at slå det fra, når du skal downloade Legacy og opdateringerne til programmet - eller finde et andet antivirus-program!

Du kan geninstallere Legacy herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

: lør 24-10-2020 15:19
af nordsejl
Mange tak for hjælpen. Bull Guard er ude og Legacy 9 de luxe kører nu på min PC. Jeg prøver stadig forgæves at logge mig ind på Forum på min PC, men det skal nok lykkes. Derfor kommunikationen via min I Phone. Venlig hilsen Gunnar Nordsejl