Error 339 ved køb af DeLuxe

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

nordsejl
Indlæg: 20
Tilmeldt: lør 16-05-2015 14:48
Geografisk sted: Augustenborg
Kontakt:

Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf nordsejl » lør 12-10-2019 16:07

Jeg har nu købt og downloaded Legacy DeLuxe.Ved anvendelse af programmet får jeg meddelelsen Error 339, hvorefter programmet lukker ned. Åbn De Luxe ruden vises ikke i mit program. Hvad gør jeg galt? Jeg har gjort nøjagtigt som instruktionen siger.
Med venlig hilsen Gunnar Nordsejl
Gunnar Nordsejl

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf Anne Marie H » søn 13-10-2019 23:04

Der må stå mere end Error 339? hvad står der bagefter, men jeg tror, at du har fejl i din download.

Du skal downloade herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy men inden du gør det, vil jeg anbefale, at du afinstallerer Legacy fuldstændig, det gøres ved at finde og dobbeltklikke på filen RemoveLegacy.exe her C:\Program Files (x86)\Legacy9
Processen forudsætter selvfølgelig, at du har Legacy 9.

Du skal i øvrigt være opmærksom på, at du IKKE kan bruge et kundenummer fra Legacy 8 eller tidligere i Legacy 9, dvs. at når du har Legacy 9, så skal dit kundenummer begynde med 9x-xxx-xxx-xx Du skal IKKE downloade Legacy Deluxe, det er inkluderet i det download-link, jeg har angivet ovenfor, og du skal blot indtaste kundenummeret i programmet, som forklaret tidligere.

Du skal desuden være opmærksom på, at dit antivirus-program kan blokere nogle filer, når du downloader programmet, især BullGuard giver problemer, så det kan være nødvendigt at slå antivirus-programmet fra, mens du downloader.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

nordsejl
Indlæg: 20
Tilmeldt: lør 16-05-2015 14:48
Geografisk sted: Augustenborg
Kontakt:

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf nordsejl » man 14-10-2019 15:26

Ja, der står Error 339. Component VSOCX6 not correctly registered: a file is missing or invalid.
Jeg vil nu prøve dit forslag og håber så det fungerer. Mit kundenummer begynder med 9. Jeg har været på og aktiveret DeLuxe. men fejlen dukker op igen , når jeg arbejder med filen.
Mvh og tak Gunnar Nordsejl
Gunnar Nordsejl

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf Anne Marie H » man 14-10-2019 22:41

Hvis ikke en ny installation af Legacy, fjerner fejlen, kan du downloade den manglende fil her: http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00236

Det er en Windows-fil, som du kopierer ved at klikke på den. Følg instruktionerne. Hvis ikke du forstår engelsk, så sig til, så skal jeg oversætte det.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

nordsejl
Indlæg: 20
Tilmeldt: lør 16-05-2015 14:48
Geografisk sted: Augustenborg
Kontakt:

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf nordsejl » ons 16-10-2019 16:54

Hej. Mange tak for din hjælp. Jeg er nu godt i gang.
Venlig hilsen Gunnar Nordsejl.
Gunnar Nordsejl

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf Anne Marie H » ons 16-10-2019 18:29

Det lyder godt.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

nordsejl
Indlæg: 20
Tilmeldt: lør 16-05-2015 14:48
Geografisk sted: Augustenborg
Kontakt:

Geninstallation af legacy deluxe

Indlægaf nordsejl » fre 23-10-2020 15:46

Ved forsøg på at fjerne Error 339, som stadig dukker op gik min pc i stykker og jeg mistede mit program. Er det muligt at geninstallere programmet uden omkostninger? Jeg har koden jeg fik ved købet. Med venlig hilsen Gunnar Nordsejl
Gunnar Nordsejl

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Geninstallation af legacy deluxe

Indlægaf Anne Marie H » fre 23-10-2020 23:00

nordsejl skrev:Ved forsøg på at fjerne Error 339, som stadig dukker op gik min pc i stykker og jeg mistede mit program. Er det muligt at geninstallere programmet uden omkostninger? Jeg har koden jeg fik ved købet. Med venlig hilsen Gunnar Nordsejl


Hvis du stadig bruger BullGuard, som antivirus-program, så bliver du nødt til at slå det fra, når du skal downloade Legacy og opdateringerne til programmet - eller finde et andet antivirus-program!

Du kan geninstallere Legacy herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

nordsejl
Indlæg: 20
Tilmeldt: lør 16-05-2015 14:48
Geografisk sted: Augustenborg
Kontakt:

Re: Error 339 ved køb af DeLuxe

Indlægaf nordsejl » lør 24-10-2020 15:19

Mange tak for hjælpen. Bull Guard er ude og Legacy 9 de luxe kører nu på min PC. Jeg prøver stadig forgæves at logge mig ind på Forum på min PC, men det skal nok lykkes. Derfor kommunikationen via min I Phone. Venlig hilsen Gunnar Nordsejl
Gunnar Nordsejl


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster