Fejlkode 526

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

bical
Indlæg: 10
Tilmeldt: lør 28-07-2012 17:15
Kontakt:

Fejlkode 526

Indlægaf bical » lør 29-09-2018 14:04

Jeg begyndte for et par måneder siden at få ovenstående fejl, når jeg lavede back up på Legacy ver. 8.
Efter råd fra gruppen på FB, prøvede jeg at geninstallere ver. 8, hvilket ikke hjalp. Et andet råd var at opgradere til ver. 9.
Det har jeg så netop gjort og jeg får igen samme fejlkode, når jeg laver back up.
Jeg har også fundet et link til, hvordan man løser problemet, men siden findes ikke.
Er der nogen, der har et forslag til, hvad jeg så kan gøre?
Med venlig hilsen
Birgit Calvo

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 4359
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Fejlkode 526

Indlægaf Anne Marie H » lør 29-09-2018 17:26

Error 526 skulle kunne repareres med reinstallation, ref. http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00272

Hvis ikke det hjælper, så må du forklare lidt nærmere, hvor og hvordan du laver din sikkerhedskopi, samt hvilket styresystem du har på din Pc.

Desuden er det en rigtig god ide at lave en filvedligeholdelse -> Kontroller/reparer.

Desuden ligeledes at lave en genstart af computeren (ikke blot Luk computeren).
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.301 + Windows 10)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster