Upload af billeder

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

TrolderRik
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 01-11-2017 10:03
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Upload af billeder

Indlægaf TrolderRik » tors 05-07-2018 15:24

Jeg har en masse foto´s jeg gerne vil have på min Legacy ikke profil billeder, hvorledes gør jeg det
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bentsorensen@skovsende.dk

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5144
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Upload af billeder

Indlægaf Anne Marie H » tors 05-07-2018 23:07

Du kan tilknytte billeder til alle begivenheder for en person og/eller et par. Klik på billedikonet ved den begivenhed, som du ønsker et eller flere billeder knyttet til. Ved Født, Dåb, Død og Begravet finder du billedtilknytningen ved at klikke på + til højre for stedangivelsen. Klik på knappen Hjælp, når du står i Mediegalleriet for en person eller et par, så får du en uddybende forklaring. Hvis du har brugermanualen, så findes du forklaringen på side 216.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)

TrolderRik
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 01-11-2017 10:03
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Upload af billeder

Indlægaf TrolderRik » søn 08-07-2018 09:20

Anne Marie H skrev:Du kan tilknytte billeder til alle begivenheder for en person og/eller et par. Klik på billedikonet ved den begivenhed, som du ønsker et eller flere billeder knyttet til. Ved Født, Dåb, Død og Begravet finder du billedtilknytningen ved at klikke på + til højre for stedangivelsen. Klik på knappen Hjælp, når du står i Mediegalleriet for en person eller et par, så får du en uddybende forklaring. Hvis du har brugermanualen, så findes du forklaringen på side 216.

Tusinde tak
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bentsorensen@skovsende.dk


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster