Hintresultater.

Få hjælp til det som ikke lige passer andre steder

Redaktører: Testere, Oversættergruppe

J. Madsen
Indlæg: 53
Tilmeldt: man 18-09-2006 12:33
Geografisk sted: 9400
Kontakt:

Hintresultater.

Indlægaf J. Madsen » lør 16-06-2018 09:44

Hej.

Er der en der kan fortælle mig hvad jeg har gjort! Jeg kan pludselig ikke se hintresultater længere...?!? Jeg har stadig de runde orange mærker med et tal i, og når jeg trykker på den viser den ex. myheritage, men når jeg trykker på den kommer jeg til myheritage login. Jeg plejer at få en liste over myheritage oplysninger og smartmatches (dog uden at se opslagene og uden mulighed for at kontakte medlemmer, da jeg ikke selv er medlem).

Hvor er det blevet af? :?
Med venlig hilsen

Jens Madsen
(Legacy Deluxe 9.0.0.433 + Windows 11)

halmholt
Indlæg: 135
Tilmeldt: tirs 04-10-2005 21:58
Geografisk sted: Sæby
Kontakt:

Re: Hintresultater.

Indlægaf halmholt » lør 07-07-2018 22:19

Hos mig virker Myheritage hints som du fortæller, at jeg får at vide, at Myheritage har visse oplysninger til mig, men ingen detaljer- Jeg er gratis medlem af Myheritage og har et træ med 250 personer liggende der- prøv det - måske gør det forskellen.

Men jeg savner Familysearch hints- hvor er de henne ? Jeg har lige refreshed alle hints : Myheritage hints er kommet igen , men ingen fra Familysearch

mvh

Holger Almholt
halmholt

Brugeravatar
Anne Marie H
Teamleder
Indlæg: 5143
Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Hintresultater.

Indlægaf Anne Marie H » søn 08-07-2018 09:03

Family Search har (for flere måneder siden) ændret adgangen til hints, så nu får man kun hints til prrsoner som man selv allerede har søgt i FamilySearch, dvs. at personen har et FamilySearch-ID tilknyttet. Så du skal bruge FS-pilene til højre for personnavnet til selv at tjekke personerne på FS. Hvis du klikker på 'This person is the same as mine', får din Legacy-person tilføjet et FamilySearch-ID, se feltet nederst i Personinformationsvinduet. Hvis der så senere kommer opdateringer til prrsonens oplysninger, får du et hint. Det er vigtigt at sige, at et klik på 'This person is the same as mine' IKKE betyder, at man har leveret oplysninger til FS.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)


Tilbage til "Diverse"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster